فضاسازی رسانه‌ای درباره مصوبات آمریکا از نگاه رئیس مجلس

رئیس مجل شورای اسلامی گفت: رسانه ها اضطراب بلاوجه درباره مصوبه آمریکایی ها ایجاد نکنند.

فضاسازی رسانه‌ای درباره مصوبات امریکا از نگاه رئیس مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در صفحه منتسب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پُستی منتشر شده است که متن آن به نقطه نظرات لاریجانی در خصوص فضاسازی رسانه ای درباره مصوبات آمریکا اختصاص دارد.

این اظهارت نظرات در جمع خبرنگاران مشهد بیان شده و در این پست آمده است: " دکتر لاریجانی در مشهد در جمع خبرنگاران؛ رسانه ها اضطراب بلاوجه درباره مصوبه آمریکایی ها ایجاد نکنند، مجلس پاسخ مصوبه آمریکایی ها را خواهد داد، دکتر علی لاریجانی در جمع خبرنگاران درباره مصوبه مجلس آمریکا در خصوص تحریم ها گفت: مصوبه آمریکایی ها در برگیرنده مجموعه ای از مطالب است که شاید قسمت اعظم تحریم هایی است که در گذشته وجود داشته و در حال حاضر نیز وجود دارد منتها در گذشته براساس فرمان رئیس جمهورآمریکا بوده اما در حال حاضر قانونی شده است.

می توان گفت این موضوع چیز جدیدی نبوده و یک بخش هایی به تحریم ها اضافه شده و شیطنت هایی صورت گرفته است که با توافق هسته ای سازگار نیست.

تردیدی نیست این مصوبه آمریکا نشان می دهد که در مسیر عادی آنها نتوانستند کارشان را جلو ببرند بنابراین با دستپاچگی و عصبانیت بدین مسیر رفتند.

باید متن مصوبه آمریکایی ها آنقدری که واقعی است نشان داده شود، بنابراین رسانه ها و رادیو و تلویزیون اضطراب بلاوجه ایجاد نکنند به دلیل اینکه حادثه خیلی سهمگینی نیست، تخلف شده اما باید توجه داشت تاثیر شایان ذکری در کشور نمی گذارد".

فضاسازی رسانه‌ای درباره مصوبات امریکا از نگاه رئیس مجلس

انتهای پیام/

لاریجانی: مجلس پاسخ مصوبه آمریکایی ها را خواهد داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار