کرمانشاه؛

کالای ایرانی با استاندارد بخرید

مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه گفت:پویش من کالای استاندارد ایرانی می خرم با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید ملی در استان کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد کرمانشاه گفت: این پویش که یک حرکت ملی در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی است با حضور معاون اول ریاست جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان فعالیت خود را در استان کرمانشاه به صورت رسمی آغاز نمود.


وی افزود: در بند 24 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری با موضوع " افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن" بر لزوم ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه تأکید شده و منویات معظم‌له، نقشه راه سازمان ملی استاندارد ایران برای ادامه مسیر فعالیت‌های این سازمان که ارتقای سطح کیفیت، سلامت و ایمنی جامعه است را برای همه دستگاه‌های مرتبط ترسیم نموده است.


نیازی گفت:در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کالای استاندارد و ایرانی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با راه اندازی کمپین من_کالای_استاندارد_ايرانی می‌خرم بر آن شده است تا با ابزار و توانایی های موجود و جلب حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی، فعالان اقتصادی و رسانه های دیداری و شنیداری استان طبق وظیفه عقلی، شرعی و ملی خود، قدمی در جهت حمایت از تولید کالای استاندارد ایرانی بردارد.


مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه از مردم خواست که کالای ایرانی با استاندارد خریداری کنند گفت: کالاهای تولید داخل که دارای نشان استاندارد هستند به لحاظ کیفیت با استانداردهای ملی مربوطه مطابقت داشته و همه ما باید با اعتماد به این نشان، تلاش کنیم که از مصرف کالای خارجی و وارداتی مشابه خودداری نماییم .

 

انتهای پیام/ز

آغاز به کار پویش من کالای استاندارد ايرانی می‌خرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار