بجنورد؛

رقابت هشت اثر در جشنواره سراسری تئاتر رضوی

هشت اثر در دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با هم رقابت می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ ابوالحسن حیدری، سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هشتم تا یازدهم مردادماه سال جاری به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود

وی برگزاری آئین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی را یک شنبه هشتم مردادماه اعلام کرد و افزود: این مراسم ساعت 18 و 30 دقیقه در تالار گلشن برگزار می شود.

حیدری زمان اجرای نمایش ها را از روز دوشنبه نهم مردادماه و با اجرای تئاتر «این ابر بارانی است» به کارگردانی اصغر گروسی از استان فارس در دو سانس 9 و 11 و نمایش «چنار لاله» به کارگردانی «مهدی آشوغ» از استان خوزستان در ساعت 18 و ۳۰ دقیقه و 20 و 30 دقیقه هر دو در تالار شمس معرفی کرد.

وی دو نمایش دیگر روز اول که در تالار گلشن اجرا می شود را «اسماعیل» به کارگردانی «سینا شفیعی» از استان البرز در دو سانس 9 و 11 و نمایش «باطل السحر» به کارگردانی «محمدرضا شامردی» از استان قم در ساعت 18 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه اعلام کرد.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهارداشت: تئاتر «زندگی شاید همین حالا» به کارگردانی «سید جواد اشکذری» از استان خراسان رضوی در سانس های 9 و 11 و نمایش «بازگشت به خانه» به کارگردانی «محمد شاکری» از خراسان شمالی در سانس های 18 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه روز سه شنبه دهم مردادماه هر دو در تالار شمس بجنورد به روی صحنه می رود.

وی گفت: در ادامه اجراهای سومین روز جشنواره تئاتر رضوی، تئاتر «کوکوی کبوتران حرم» به کارگردانی «حامد معمار طهرانی» از استان خراسان رضوی در ساعت 9 و 11 و نمایش «پانما» به کارگردانی «میثم ملازینل» از استان قزوین در دو سانس 18 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه در تالار گلشن بجنورد اجرا می شود.

حیدری از اجرای نمایش «داستان غیر از این است» به کارگردانی و نویسندگی«عباس کریمی» از خراسان شمالی در بخش جنبی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی خبر داد و افزود: این تئاتر چهارشنبه یازدهم مردادماه در دو سانس 9 و 11 در تالار شمس بجنورد به روی صحنه می رود.

وی برگزاری آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره را ساعت 18 روز چهارشنبه یازدهم مردادماه و در محل تالار گلشن بجنورد اعلام کرد.

انتهای پیام/ا

آئین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هشتم مردادماه در استان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.