اصفهان؛

توزیع گوشت کیلویی 32 هزار تومان در بازارهای روز کوثر

با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان حدود 700 لاشه گوشت مورد تائید سازمان نظام پزشکی وارد بازارهای روز کوثر شده است و با قیمت کیلویی 32 هزار تومان توزیع و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری استان اصفهان اظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) در بازارهای روز کوثر20 هزار شاخه گل مریم بین شهروندان توزیع شد.

اصغر کشاورزراد افزود: 20 هزار شاخه گل مریم با هدف فرهنگ‌سازی استفاده بیشتر از گل و گیاه و تأثیر مثبت آن در سلامت روحی و روانی و نشاط افراد به ویژه در زندگی‌های آپارتمان‌نشینی امروزی در بازارهای روز کوثر اهدا شد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: عرضه گل و گیاه در این روز با همت و همکاری بهره‌برداران بازار مرکزی گل و گیاه اقدامی مثبت در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری با توجه به شعار سال بود و با هدف حمایت از  تولیدکنندگان داخلی گل و گیاه انجام گرفت.

وی ادامه داد: هدف دیگر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری از این اقدام قدردانی از مشتریانی بود که از بازارهای روز کوثر خرید می‌کنند.

کشاورزراد اضافه کرد: در همین راستا نیز در دهه کرامت طرح تخفیف ویژه‌ای برای 19 قلم جنس اساسی و مورد نیاز مردم در بازارهای روز کوثر در نظر گرفته‌ شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان حدود 700 لاشه گوشت مورد تائید سازمان نظام پزشکی وارد بازارهای روز کوثر شده است و با قیمت کیلویی 32 هزار تومان توزیع و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.