ساری،

اجرای ۸۱ طرح عمرانی در بهشهر

۸۱ طرح عمرانی هزارجریب بهشهر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دردست اجراست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران در سفر یک روزه به منطقه هزارجریب بهشهرگفت: با اقدامات صورت گرفته هزارجریب از رونق و شکوفایی خاصی برخوردار شده و می‌تواند به نگینی برای گردشگری مازندران تبدیل شود.


وی افزود: در حوزه گازرسانی، آبرسانی، جاده سازی و رونق معیشت مردم و کار‌های اقتصادی اقدامات مناسبی در منطقه انجام شده است و باید این روند تداوم یابد.


استاندار مازندران افزود: از ۱۷۰ پروژه در دست اقدام در بهشهر، ۸۱ پروژه در هزارجریب بهشهر در حال انجام است که با اتحاد و هماهنگی از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا با اجرای آن‌ها و شکوفا شدن استعداد‌ها و ظرفیت‌های مختلف، عقب ماندگی‌های تاریخی را برطرف کنیم.


فلاح گفت:: تبدیل اراضی شیبدار به باغات و گیاهان دارویی، زعفران و فعالیت‌های جنبی کار مهمی است که با همکاری جهاد کشاورزی در این منطقه در حال اجراست.


وی با اشاره به کار‌های انجام شده در منطقه هزارجریب و سازندگی و رشد گردشگری، افزود: منطقه هزارجریب هم مانند کلاردشت نگین گردشگری مازندران خواهد شد ولی باید این منطقه گردشگری با هویت محلی و بومی اجرایی شود.


فرماندار بهشهر هم با اشاره به اینکه دهستان عشرستاق هزارجریب بهشهر به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، گفت: احداث مجتمع آبرسانی در منطقه عشرستاق از نیاز‌های مهم مردم منطقه بود که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این بخش اختصاص یافت و مقرر شد کار احداث آن با توان بیشتری انجام شود.


سید خالق سجادی افزود: افزایش تعداد دهیاری‌ها از سه مورد به ۱۰ دهیاری بیانگر توجه دولت یازدهم به این بخش و توسعه و سازندگی است که تلاش داریم با همت بیشتر مردم در این بخش شاهد رشد و توسعه بیشتر در راه، آبرسانی، ورزش و بهداشت و درمان و دیگر زمینه‌ها باشیم.


انتهای پیام/ع


اجرای ۵۰ درصدی طرح‌های عمرانی بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.