گوگل شما را در جریان اتفاقات غیرمترقبه قرار خواهد داد

شرکت گوگل در قابلیت جدید نرم افزاری خود، شما را با استفاده از « نقشه های بحران گوگل » و « هشدارهای SOS » در جریان اتفاقات غیرمترقبه قرار خواهد داد.

گوگل شما را در جریان اتفاقات غیرمترقبه قرار خواهد دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه بعضی از تکنولوژی ها نقشی حیاتی در زندگی بشر ایفا می‌کنند، به گونه ای که اطلاعات مهمی را به کاربران خود می‌رسانند و از این طریق به افزایش امنیت آنها کمک می‌کنند.

یکی از این تکنولوژی ها ، قابلیت جدید نرم افزاری شرکت گوگل است که « نقشه های بحران گوگل » و « هشدارهای SOS » نام دارد. این ویژگی به طور اختصاصی در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند در دو نرم افزار سرچ گوگل و نقشه‌های گوگل فعال شود.

در بخش « نقشه بحران » گوگل ، هشدارهای SOS گوگل به شما اطلاع خواهند داد که چه اتفاقاتی درمکانی که شما می‌خواهید به آن منتقل شوید یا شهری که قصد دارید به آن سفر کنید ، رخ خواهد داد.

این نرم افزار همچنین اطلاعاتی در مورد جاده‌های مسدود و وضعیت ترافیک منطقه مورد نظر را به شما خواهد داد و شماره های اضطراری و سایت های مفید را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید در هنگام بحران از آنها استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

 با استفاده از قابلیت جدید گوگل ، از بحران ها آگاه شوید

برچسب ها: گوگل ، نقشه گوگل ، آپدیت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار