وزیر بهداشت؛

روابط ایران با جمهوری آذربایجان بسیار مناسب است

وزیر بهداشت گفت: در صورت همکاری کشور مقابل آماده هستیم که از بابت سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مراکز درمانی و آمورش نیروی انسانی در این کشور اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت صبح امروز در بازدید از بیمارستان فاطمی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی در اردبیل توسط استاندار و نمایندگان استان مطرح شده و ما نیز تلاش می‌کنیم که در صورت وجود ظرفیت برای این بیمارستان در صورت تامین اعتبار و یا با حضور سرمایه‌گذار خارجی یا فاینانس اقدام به احداث بیمارستان کنیم.

وی بیان کرد: اردبیل در حال حاضر یک هزار تخت بیمارستانی کمبود دارد و بعد از مرکز این استان نیز برخی از شهرهای استان از جمله مشگین‌شهر برای احداث و راه‌اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی نیازمند تجهیزات درمانی هستند.

وزیر بهداشت در مورد همکاری با کشور آذربایجان در حوزه بهداشت و درمان گفت: خوشبختانه روابط جمهوری آدربایجان با کشور ایران در سطح مناسبی قرار دارد و در سفر رئیس جمهور آذربایجان به ایران مذاکراتی در رابطه با همکاری‌های حوزه بهداشت و درمان صورت گرفت که اگر علاقمندی از طرف جمهوری آذربایجان وجود داشته باشد می‌توانیم در این زمینه همکاری کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: ما آماده هستیم که در صورت همکاری کشور آذربایجان برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مراکز درمانی و نیز آموزش نیروی انسانی با این کشور همکاری کنیم.

انتهای پیام/ح

سفر وزیر بهداشت به اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار