تبریز؛

افتتاح چهار نمایشگاه بین المللی در تبریز

چهار نمایشگاه تخصصی بین المللی در تبریز گشایش یافت.

افتتاح چهار نمایشگاه بین المللی در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ این نمایشگاه‌ها شامل نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کیف و کفش ایران، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، صنایع و محصولات پوست و چرم، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، پاک کننده و سلولزی و دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و تجهیزات جانبی تولیدات لوازم آرایشی و بهداشتی ایران است.
در نمایشگاه کیف و کفش بیش از ۸۰ شرکت خارجی و داخلی از ۵ کشور جهان و ۹ استان کشورمان آخرین تولیدات و توانمندیهای خود را عرضه کرده اند.
در این نمایشگاه انواع صنایع و محصولات از جمله در زمینه‌های چرم، مواد شیمیایی، ماشین آلات چرم سازی و شیمیایی، کفش، کفی و زیره، یراق آلات کیف و کفش، انواع ورق‌های فوم، دستگاه‌های حکاکی، برش لیزر، کمربند، قالب کفش و نشریات تخصصی به نمایش گذاشته شده است.
در این دو نمایشگاه صنعتگرانی از استانهای آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، البرز و از کشورهای ترکیه، فرانسه، آلمان، ایتالیا، چین، و اسپانیا در قالب نمایندگی شرکت دارند.
در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، پاک کننده و سلولزی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم گریم، انواع کرم‌های طبی و بهداشتی، رنگ مو، قوطی‌های اسپری، اسانس، محصولات ارگانیک پوست و مو و محصولات بهداشت دهان و دندان ارائه شده است.
این ۴ نمایشگاه از امروز تا هفتم مرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی تبریز از ساعت ۱۶ تا ۳۰ / ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/خ

گشایش چهار نمایشگاه تخصصی بین المللی در تبریز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار