ساری؛

اعلام نتایج رقابت‌های کشتی ساحلی در نوشهر

رقابت‌های کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی در نوشهر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  لایق دبیر فدراسیون کشتی در نوشهر گفت: رقابت‌های کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی با شرکت ۶۴ کشتی گیر از ۱۶ استان در قالب ۱۷ تیم و در ۳ رده سنی در ساحل سیترای نوشهر برگزار شد که سه نفر در رده سنی نوجوانان، ۴ نفر جوانان و ۴ نفر در رده بزرگسالان به مرحله ن‌هایی راه یافتند.


وی افزود: در این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان در اوزان ۶۰، ۷۰ و به اضافه ۷۰ کیلوگرم رضا مقدسی از خراسان رضوی، امیرحسین اسماعیلی و امیررضا محرابی هر دو از مازندران نفرات اول شدند.


دبیر فدراسیون کشتی در نوشهر گفت: در رده سنی جوانان و در اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیز رضا شیرازی از تهران، حسین عباس پور از مازندران، محمدرضا پاکپور از تهران و مصطفی نجاتی از خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفتند.


لایق افزود: در رده بزرگسالان و در وزن‌های ۷۰، ۸۰، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم هم محمد نادری از زنجان، امیر حسن پور و پژمان فضل الله تبار هر دو از مازندران و پویا رحمانی از فارس برتر شدند.


وی گفت: برترین‌های این رقابت‌ها در مسابقات المپیک ۲۰۱۸ در آمریکا حضور دارند.


وی افزود: در رده سنی جوانان و در اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیز رضا شیرازی از تهران، حسین عباس پور از مازندران، محمدرضا پاکپور از تهران و مصطفی نجاتی از خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفتند.


دبیر فدراسیون کشتی در نوشهر گفت:: در رده بزرگسالان و در وزن‌های ۷۰، ۸۰، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم هم محمد نادری از زنجان، امیر حسن پور و پژمان فضل الله تبار هر دو از مازندران و پویا رحمانی از فارس برتر شدند.


لایق افزود: رقابت‌های کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی دیروز و امروز در نوشهر برگزار شد که برترین‌ها به مسابقات المپیک ۲۰۱۸ آمریکا اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/آ


پایان مسابقات کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی در نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.