عبداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شفاف سازی در هزینه کردها با پرداخت الکترونیکی صدقه

مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا گفت: از مزايای مهم پرداخت صدقه به‌صورت الكترونيکی، شفاف سازی در هزینه کردها است.

پرداخت صدقه الکترونیکی موجب شفاف سازی هزینه کردها می‌شودمجتبی عبداللهی مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه رويكرد كميته امداد در حوزه مشاركت‌های مردمی، توسعه كمی و كيفی طرح‌های اجرايی اين نهاد است از ابتدای امسال تعداد 200 مشترک جديد به جمع خيران همكار با كميته امداد شهرستان در طرح صدقات پيوسته‌اند.

وی از فراهم شدن پرداخت الكترونيكی صدقه به ‌ويژه از طريق تلفن همراه خبر داد و گفت: به منظور دسترسی آسان مردم برای كمک به نيازمندان، خيران پيشوايی می‌توانند با شماره‌گيری كد # 02111*۸۸۷۷* صدقه خود را پرداخت كنند.

مدير كميته امداد شهرستان پيشوا با اشاره به سامانه تلفن گويای 7355 گفت: نيكوكاران می‌توانند از طريق اين سامانه علاوه بر پرداخت انواع وجوهات شرعی و صدقه نسبت به رسيدگی به درخواست ها، انتقادات، پيشنهادات و ثبت نام در طرح اكرام اقدام كنند.

عبداللهی در پایان خاطر نشان کرد: از مزايای مهم پرداخت الکترونیکی صدقه و از طريق تلفن همراه، كاهش هزينه‌های مربوط به جمع‌آوری صدقات، افزايش سرعت در خدمت‌رسانی و شفاف سازی در هزینه کردها در کمک به امور نيازمندان است.

انتهای پیام/

پرداخت صدقه الکترونیکی موجب شفاف سازی هزینه کردها می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار