گل محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

افتتاح کارخانجات سنگان بازهم به تعویق افتاد

معاون اجرایی معادن سنگان گفت: این کارخانه ها کار خود را آغاز کرده اند اما به دلیل تکمیل نشدن پروسه گرم سازی موتورها هنوز به تولید محصول نرسیده و مجبوریم تا ماه آینده برای افتتاح رسمی صبر کنیم.

عباس گل محمدی معاون اجرایی معادن سنگان در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون بازگشایی کارخانجات کنستانتره و گندله سازی معادن سنگان گفت: قرار بود در هفته گذشته این کارخانجات توسط ریاست جمهور یا معاون اول ایشان افتتاح شود اما به دلایلی این افتتاح به تعویق افتاد.

وی در ادامه با تشریح دلایل به تعویق افتادن کارخانجات سنگان، افزود: هر دو کارخانه کار خود را آغاز کرده اند اما یکی از آنها به تولید رسیده ولی دیگری به دلیل تکمیل نشدن پروسه گرم سازی موتورها هنوز به تولید محصول نرسیده و مجبوریم تا ماه آینده برای افتتاح رسمی صبر کنیم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات زیرساخت ها به‌ویژه در حوزه تأمین گاز این کارخانه ها حل شده ، بیان کرد: با پیگیری های مسئولان محلی و مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و مذاکراتی که با شرکت گاز صورت گرفت، خط لوله گازی برای این کارخانه ها کشیده شد و بقیه مشکلات زیرساخت ها هم در حال برطرف شدن است.

معاون اجرایی معادن سنگان در پایان با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با افغان ها اعلام کرد: با بازدیدی که مقامات معدنی افغانی از زیرساخت ها ،کارخانجات و دانشگاه های معدنی به عمل آوردند، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد همکاری های معدنی مشترک بین دو کشور باشیم.

انتهای پیام/

انتقال خط لوله گازی به کارخانجات سنگان

برچسب ها: سنگان ، معدن ، گندله سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار