سمنان;

ناکامی قاچاقچیان درانتقال ۲۳۲ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله ۲۳۲ کیلویی تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبرداد و گفت : در این عملیات یکی از سوداگران مرگ با شلیک پلیس به هلاکت رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان جزئیات کشف محموله ۲۳۲ کیلویی تریاک گفت: با تلاش و پیگیری های گسترده و چند ماهه اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان ، عاملان انتقال یک محموله بزرگ مواد و چگونگی انتقال آن شناسایی شدند.

 وی با اشاره به فعالیت قاچاقچیان در شرق کشور تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی و تعامل هدفمند با پلیس کرمان، عملیات دستگیری سوداگران مرگ به اجرا درآمد.

 فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به هلاکت رسیدن یکی از سوداگران مرگ در این عملیات، ابراز داشت: در این عملیات که روز گذشته در شهر کرمان اجرا شد، ماموران انتظامی با شناسایی سواری پژو پارس قاچاقچیان، دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به آن، متواری شد.

 قاسمی در ادامه تصریح کرد: بلافاصله با اجرای طرح مهار با هدف متوقف کردن خودرو، ماموران با رعایت کامل قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که با توقف سواری پژو پارس و بازرسی از آن، محموله ۲۳۲ کیلویی تریاک کشف شد.

 وی افزود: چنانچه مردم با مورد مشکوکی مواجه شدند می توانند مراتب را بلافاصله با نیروی انتظامی مطرح کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.


انتهای پیام / ه

 

کشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار