ساری؛

جذب ۴ میلیاردی اعتبارات مکانیزاسیون در سوادکوه شمالی

۴ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال اعتبارات تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان سوادکوه شمالی جذب شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  قاسم حکمت‌شعار مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی گفت: بیش از ۴ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی از ابتدای امسال تا‌کنون در شهرستان سوادکوه شمالی جذب شد.


وی با بیان اینکه ۸۱ درصد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان جذب شد، افزود: ۳ دستگاه کمباین، یک دستگاه تراکتور و یک دستگاه تیلر از طریق دریافت اعتبارات مکانیزاسیون خریداری شد.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات راهی برای سوق‌دهی کشاورزی سنتی به مدرن و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی است، گفت: عدم آشنایی بهره‌برداران و متقاضیان تسهیلات با قوانین بانکی، خرده مالکی بودن و ضعف اقتصادی بهره برداران از مشکلات پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی است.


حکمت شعار افزود: اعتبار تخصیصی پست بانک از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی می‌تواند به عنوان فرصتی مناسب برای اعتلای بخش کشاورزی، اشتغال و حفظ آن در منطقه باشد.


وی گفت: طرح‌هایی که قابلیت اجرایی در بخش‌های گلخانه، تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزی و دامی دارند توسط بخش‌های تخصصی جهاد کشاورزی شناسایی و برای دریافت تسهیلات به پست بانک معرفی می‌شوند.


انتهای پیام/آ


اختصاص اعتبار مکانیزاسیون کشاورزی در سوادکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.