بدهی های مالیاتی سرخابی ها مورد بررسی قرار گرفت

بدهی های مالیاتی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در نشستی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و امور مالیاتی کشور بررسی شد.

بدهی های مالیاتی سرخابی ها مورد بررسی قرار گرفتبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه مدیران عامل باشگاههای استقلال و پرسپولیس با حضور ریاست محترم فدراسیون فوتبال و نماینده فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با رئیس و معاونین امور مالیاتی کشور در خصوص بررسی و حل و فصل بدهی های مالیاتی صبح امروز در محل سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد .

در این جلسه ابتدا مدیران عامل دو باشگاه گزارشی از وضعیت جاری باشگاه ها و بدهی های مالیاتی ارائه نمودند. سپس تقوی نژاد با درنظر گرفتن شرایط کنونی باشگاهها و با توجه به اینکه AFC تا 25 مردادماه فرصت داده است تا باشگاه های استقلال و پرسپولیس تکلیف بدهی های مالیاتی خود را روشن نمایند و بتوانند مجوز حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا را بدست آورند دستوراتی را صادر کرد و مقرر گردید مهلت داده شده 6 ماهه سازمان امور مالیاتی کشور برای مدت یکسال دیگر تمدید شود و باشگاه های یاد شده نسبت به پرداخت بدهی های خود همکاری لازم مبذول دارند.

در پایان جلسه مدیران عامل دو باشگاه از مساعدت و همکاری تقوی نژاد و حمایت وی از ورزش کشور بالاخص 2 باشگاه پرطرفدار تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار