شیراز؛

معرفی سیره احمدبن‌موسی (ع) محور اصلی ویژه برنامه‌های دهه کرامت سپاه فجر است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر گفت: معرفی سیره احمدبن‌موسی (ع) محور اصلی ویژه برنامه‌های دهه کرامت سپاه فجر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر در حاشیه این مراسم با گرامیدشت فرارسیدن دهه کرامت گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در نواحی بسیج سراسر استان فارس برگزار می‌شود که معرفی شخصیت و سیره حضرت احمدبن‌موسی (ع) محور اصلی ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت است.


وی افزود: جمع قابل توجهی از پاسداران جوان و پیشکسوتان سپاه استان فارس به عنوان خادم افتخاری در مجموعه آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) مشغول به خدمت هستند.


شفیعی ادامه داد: آئین گرامیداشت دهه کرامت در شیراز با حضور کارکنان سپاه فجر و نواحی بسیج شیراز در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) برگزار شد و از پاسداران خادم حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) با ادای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.


وی بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی و سبزپوشان حریم ولایت هر سال همزمان با روز گرامیداشت حضرت احمد بن موسی (ع) با حضور در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ارادت خود را به خاندان ائمه اطهار (ع) اعلام می‌کنند و امسال نیز آئین گرامیداشت دهه کرامت با دعوت از خادمان آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در سپاه فجر برگزار شد.


شفیعی اظهار داشت: معرفی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) به مردم مومن و ولایتمدار سراسر کشور موضوع مهمی است که باید مورد توجه اصحاب فرهنگ و رسانه‌های متعهد و انقلابی استان فارس قرار بگیرد.


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر تصریح کرد: سپاه فجر فارس علاوه بر برگزاری آئین‌های گرامیداشت دهه کرامت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی متنوعی نظیر برپایی موکب حضرت احمد بن موسی (ع) همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین در شهر مقدس کربلا در راستای معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی در دستور کار دارد.
انتهای پیام/ر

برگزاری مراسم بزرگداشت دهه کرامت در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار