علت حادثه کارخانه سیمان خوزستان در دست بررسی است

رئیس اداره HFII سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از بررسی علت وقوع حادثه کارخانه سیمان خبر داد.

بررسی علت حادثه کارخانه سیمان خوزستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین رحیم زاده، رئیس اداره HFII سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: در پی حادثه روز چهارشنبه هفته گذشته در کارخانه سیمان خوزستان رخ داد و 8 نفر از کارگران این کارخانه مصدوم شدند به دستور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و به دستور وزیر، ' رسول یاراحمدی' مشاور و مدیر کل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی این وزارت خانه از کارخانه سیمان خوزستان دیدن کرد تا چگونگی بروز این سانحه را مورد بررسی قرار دهد.

وی اذعان کرد: این حادثه در برج خنک کننده ای در این کارخانه رخ داد که موادی گرم با دمای بالای 120 درجه که شامل بخار آب و خاک بود از دریچه هایی که هنوز بسته نشده بود به سمت کارگران پرتاب شد که باعث مصدوم شدن آن ها شد.

رحیم زاده گفت: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

رئیس اداره HFII سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بیان داشت: یکی از کارگران جان خود را از دست داد و یکی از مصدومان که در این حادثه دچار سوختگی 45 درصد شده به بیمارستان اصفهان منتقل شده است و باقی کارگران که دچار سوختگی شدند در بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز بستری شده اند که 2 نفر از آن ها تا کنون مرخص شده اند.

وی تصریح کرد: رتبه ایمنی محیط کار در صنایع استان متوسط رو به بالا است و باید نظارت بر ایمنی محیط کار از سوی دستگاه های نظارتی همچون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تقویت شود.

محمدحسین رحیم زاده اذعان داشت: باید به اهمیت ایمنی در محیط کار به عنوان یک سرمایه نگاه کرد و برای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان در محیط کار به این مهم توجه ویژه شود.

انتهای پیام/گ

حادثه کارخانه سیمان بررسی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.