والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017 – اندونزی

نتایج روز پنجم مسابقات والیبال مشخص شد/ صعود ایران و کره جنوبی به عنوان سرگروه

پنجمین روز از رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا به پایان رسید و دو تیم ایران و کره جنوبی به عنوان سرگروه گروه‌های خود مشخص شدند.

نتایج روز پنجم مسابقات مشخص شد / صعود ایران و کره جنوبی به عنوان سرگروهبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا با برگزاری 8 مسابقه در دو سالن شهر سورابایا پیگیری شد.

در این روز از مسابقات که دومین روز از مرحله دوم به شمار می‌رفت، تیم‌های چین تایپه، قطر، ایران، تایلند، کره جنوبی، عربستان، عراق و ژاپن به پیروزی رسیدند و تیم‌های چین، ویتنام، استرالیا، پاکستان، قزاقستان، سریلانکا، هنگ‌کنگ و اندونزی مقابل حریفان خود تن به شکست دادند.

در پایان این روز از مسابقات و برگزاری دیدارهای امروز، در گروه E کره جنوبی، ژاپن، قزاقستان و اندونزی به ترتیب در رتبه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند. در گروه F ایران، چین تایپه ، استرالیا و چین اول تا چهارم گروه خود شدند. در بین 8 تیم پایین جدول، و در گروه G تیم‌های قطر، ویتنام، سریلانکا و عربستان صعودی در رده‌های اول تا چهارم ایستادند. همچنین در گروه H تیم ملی والبیال تایلند دررده نخست قرار گرفت و پاکستان و عراق و هنگ کنگ به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

**نتایج کامل روز پنجم مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا به شرح زیر است:
چین یک – چین تایپه 3
قطر 3 – ویتنام یک
ایران 3 – استرالیا یک
تایلند 3 – پاکستان صفر
کره جنوبی 3 – قزاقستان یک
عربستان 3 – سریلانکا یک
عراق 3 – هنگ کنگ یک
اندونزی صفر – ژاپن 3

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم مرداد ماه به میزبانی شهر سورابایا اندونزی آغاز شده است و دهم مرداد ماه به پایان می‌رسد. در این دوره از مسابقات 16 تیم برتر قاره آسیا حضور دارند.

انتهای پیام/

مرحله دوم گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به پایان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار