یزد؛

هدفم قضاوت مسابقات بین المللی است

هدف اصلی من در آینده قضاوت مسابقات بین المللی است که برای رسیدن به آن تلاش می کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  داور یزدی لیگ برتر فوتسال ایران گفت: هدف اصلی من در آینده قضاوت مسابقات بین المللی است که برای رسیدن به آن تلاش می کنم.

سید علی میرعبداللهی افزود: برای حضور در رقابت های جهانی و بین المللی باید همت و تلاش مضاعف داشت که بدون شک با یاری و توکل به خدا رسیدن به آن محقق می شود.

وی ادامه داد: در میان داوران فوتبال و فوتسال استان یزد ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد که با همت و تلاش بیشتر می توانند پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند.

داور یزدی لیگ برتر فوتسال ایران تصریح کرد: برای موفقیت و حضور بهتر و بیشتر داوران استان در لیگ های داخلی و خارجی باید ارتباط قوی تر با مسئولان فدراسیون فوتبال برقرار کرد.

میر عبداللهی گفت: تاکنون دوره های آموزشی خوبی در ارتقای علمی و عملی برای داوران فوتبال و فوتسال استان توسط هیات و مسئولان کمیته داوران برگزار شده است.

وی افزود: باید دوره های علمی و آموزشی و حضو داوران در امر قضاوت مسابقات فوتبال و فوتسال کشور با جدیت توسط مسئولان امر پیگیری شود که یک نیاز مبرم است .

سید علی میرعبداللهی متولد سال 1365 یزد است و داوری خود را از سال 1379 آغاز کرده و به عنوان داور برتر لیگ برتر فوتسال ایران انتخاب شده است .

انتهای پیام/ ی

 تلاش برای حضور در رقابت های جهانی و بین المللی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار