همدان؛

حامد همایون در همدان می خواند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری کنسرت حامد همایون به‌مناسبت فرارسیدن روز همدان خبر داد.

حامد همایون در همدان می خواندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی خاکسار معاون گردشگری استان همدان با اشاره به اینگه برنامه‌های جشنواره تابستانی این استان، گفت: برگزاری جُنگ شادی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات همدان، تئاتر خیابانی، جشنواره اقوام، پخت کیک در پیاده‌راه بوعلی، نمایشگاه عکس‌های قدیمی، پرواز بادبادک‌ها در آرامگاه بوعلی و باباطاهر و اجرای رادیو جوان ویژه‌برنامه جشنواره تابستانی، از جمله این برنامه‌هاست.

وی به برگزاری جشنواره غذا اشاره و اظهار کرد: این جشنواره از ۱۸ تا ۲۰ مردادماه در چهار بخش جشنواره، نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های ویژه هر استان برگزار می‌شود، در بخش جشنواره، برندهای مختلف غذا، پیش‌غذا، دسر و نوشیدنی مستندسازی شده و از طریق داوران ملی و استانی داوری خواهند شد.

خاکسار با بیان این‌که در بخش نمایشگاه ۴۰ غرفه از چهار استان کشور برپا خواهند شد، افزود: در کارگاه‌های آموزشی نیز اساتید به بیان ارزش‌های غذایی خواهند پرداخت. این جشنواره از ساعت ۱۸ تا ۲۲:۳۰ در باغ نظری همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

کنسرت حامد همایون در روز همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.