مولاوردی در جمع خبرنگاران:

براى حضور در کابینه دوازدهم صحبت‌هایی با بنده شده است

معاون امور زنان ریاست جمهورى گفت: براى حضور در کابینه دوازدهم صحبت‌هایی با بنده شده، اما این صحبت‌ها در مورد معاونت امور زنان نیست.

براى حضور در کابینه دوازدهم صحبت‌هایی با بنده شده استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در حاشیه نود و یکمین جلسه شورای اجتماعی که در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز شورای اجتماعی برنامه‌های ستاد ملی بازآفرینی شهری پایداری در زمینه ارتقای وضعیت اجتماعی و فرهنگی مناطق حاشیه‌نشین مورد بررسی قرارگرفت.

وی افزود: همچنین در این جلسه برنامه‌های مبارزه با ستاد مواد مخدر به منظور کنترل و کاهش اعتیاد به مواد مخدر و برنامه‌های ملی برای کاهش طلاق مورد بررسی قرار گرفت.

مولاوردی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه آیا در جلسه شورای اجتماعی درباره توزیع مواد مخدر دولتی صحبت‌هایی انجام گرفت، گفت: خیر درباره این مسئله در جلسه شورای اجتماعی صحبتی انجام نشد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری همچنین با اشاره به حضورش در دولت دوازدهم بیان داشت: براى حضور در کابینه دوازدهم صحبت‌هایی با بنده شده، اما این صحبت‌ها در مورد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهورى نیست، اگر خدا بخواهد در کابینه آینده حضور خواهم داشت.

انتهای پیام/

واکنش مولاوردی به حضورش در کابینه دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار