مربی تیم ملی تپانچه:

تیراندازان نخستین حضورشان در فینال فینالیست ها را تجربه می کنند

خدابنده لو گفت: تیراندازان تپانچه برای نخستین بار از طرف فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقات فینال فینالست ها دعوت شدند.

سکینه خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره اعزام تیراندازان تپانچه به مسابقات فینال فینالیست های تیراندازی بیان کرد:مسابقات فینال فینالیست های تیراندازی آبان ماه به میزبانی هند اعزام می شود و تیراندازانی که در این رقابت ها شرکت می کنند از طرف فدراسیون جهانی تیراندازی دعوت می شوند.مسابقات فینال فینالیست ها تیراندازی هر سال برگزار می شود که برترین های رشته ها مختلف تیراندازی که در طول سال در رقابت ها مختلفی شرکت کردند با هم به رقابت می پردازند.

تیم تپانچه برای نخستین بار به مسابقات فینال فینالیست ها دعوت شد

وی افزود:امسال از تیم تپانچه 2 نفر در فینال فینالست ها شرکت می کنند. این برای نخستین بار است که  ورزشکاران رشته تپانچه سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب کردند.وحید گل خندان که سال گذشته مدال جهانی تیراندازی را کسب کرد و گلنوش سبقت الهی هم موفق شد رکورد بالایی در تپانچه به نام خود ثبت کند نمایندگان تپانچه ایران در این رقابت ها هستند همچنین آرمینا صادقیان نیز در رشته تفنگ در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

مربی تیم تپانچه افزود:تیراندازنی که در این مسابقات شرکت می کنند در ماده های مختلف می توانند تیر بزنند براین اساس تیراندازان این فرصت را  دارند در رشته های مختلف با حریفان رقابت کنند.البته چون نخستین حضورشان در فینال فینالیست ها را تجربه می کنند نباید انتظار داشت که به مدال دست پیدا کنند.

خدابنده لو در پاسخ به این سوال که وضعیت تیراندازان برای شرکت در این مسابقات چگونه است تصریح کرد:در حال حاضر به دلیل تغییر در ریاست فدراسیون هنوز برای برگزاری اردو تیراندازان اقدامی نشده است و تیراندازان در استراحت به سر می برند.اما چون تیراندازان مسابقات مهمی را در پیش دارند اردو تیراندازان باید زود تر اغاز شود تا در شرایط آمادگی قرار بگیرند.

کسب مدال در فینال فینالیست های تیراندازی دور از انتظار نیست

مربی تیم ملی تپانچه درباره اینکه آیا تیراندازان ایران شانس کسب مدال در مسابقات جهانی را دارند بیامن کرد:تیراندازان تپانچه در مساباقت جهانی که تاکنون شرکت کردند رکورد های بالای زدند اگر آمادگی خود را حفظ کنند و همان رکورد را در تمرینات بزنند شانس بالایی برای کسب مدال در مسابقات فینال فینالیست ها را دارند بنابراین کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود.

وی ادامه داد: 2 تیرانداز تپانچه که برای حضور این رقابت ها دعوت شدند از ورزشکاران بااستعداد تپانچه هستند که در مسابقات جهانی و برون مرزی رکوردهای بالایی می زنند. امیدوارم در روز مسابقه نیز آمادگی خود را حفظ کنند و بدون فشار روحی و روانی در مسابقات حاضر شود.

المپیک آرژانتین بهترین فرصت برای تیراندازان جوان است

مربی تیم ملی تپانچه درباره وضعیت تیراندازان برای کسب سهمیه المپیک  جوانان آرژانتین تصریح کرد:مسابقات قهرمانی سلاح های بادی آسیا آذرماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود. این مسابقات در تمام رده دهای سنی تیراندازی خواهد بود که سهمیه المپیک جوانان آرژانتین نیز توزیع می شود. مهم ترین هدفی که پیگیری می کنیم کسب سهمیه کامل المپیک جوانان است وهمه تلاشملان را می کنیم تا با سهمیه کامل در این رویداد حاضر شویم. چون بهترین فرصت برای تیراندازان جوان است تا تجربه حضور در یک رویداد بزرگ را تجربه کنند.

 

انتهای پیام/

نخستین حضور تیراندازان تپانچه در مسابقات فینال فینالست های تیراندازی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار