شهروندخبرنگار مازندران؛

آب شرب شکلاتی در شهرک شهید رجایی + فیلم

آب شرب شهرک شهید رجایی در شهرستان فریدونکنار کیفیت طعم و رنگ مناسبی ندارد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از وضعیت نامناسب آب آشامیدنی در شهرک شهید رجایی شهرستان فریدونکنار استان مازندران را ارسال کرده اسنت.

منبع: عباسی - مازندران (شهرک شهید رجایی)

 

 

 

 

 

در پی انتشار گزارشی با موضوع" تیرگی آب شرب مردم فریدونکنار" در برخی از سایتها و پایگاه های خبری استان مازندران مورخ 9/5/96 به استحضار می رساند:
با گرم شدن و افزایش دمای هوا، میزان مصرف آب توسط مشترکین نیز افزایش می یابد که این امر باعث کمبود آب در برخی از نقاط شهری می شود. برخی از شهروندان برای رهایی از این مشکل، اقدام به نصب پمپ هایی می نمایند که مستقیما از شبکه توزیع آب دریافت می کند، این امر منجر به افت فشار آب در شبکه و اختلال در برنامه های حفظ و بهبود کیفیت آب منجمله شست وشو و تخلیه رسوبات از خطوط آبرسانی به صورت دوره ای می شود . این عوامل باعث افت کیفیت و کدورت آب می شود.
از سوی دیگر به دلیل تقاضای زیاد مصرف آب در فصل گرم، امکان ذخیره سازی آب و ته نشینی رسوبات واملاح غیرمحلول در مخازن ذخیره آب شرب وجود ندارد بنابراین مشترکین محترم با تغییراتی درظاهر (شفافیت ) آب مواجه می شوند.
برای برون رفت از این مشکل توصیه می شود شهروندان محترم ضمن رعایت مصرف بهینه آب، در استفاده از تجهیزات غیرمجاز که منجر به تقویت فشار آب منازل می شود مانند نصب پمپهای غیرمجاز پرهیز نمایند تا توزیع عادلانه آب همراه با کیفیت مناسب برای تمامی اقشار جامعه فراهم شود.
گفتنی است شرکت آبفاشهری مازندران در راستای حفظ و ارتقای کیفی آب به صورت دوره ای اقدام به تخلیه رسوبات و یا شست وشوی شبکه و مخازن ذخیره آب می نماید چناچه مشترکین با مشکل کدورت و یا وجود رسوبات در آب مواجه می شوند می توانند از طریق ارتباط با امور آبفای همان شهر و یا با شماره 33214680 تقاضای شست و شوی شبکه نمایند.


روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
 
 

آب شرب یا شیر کاکائو در شهرک شهید رجایی + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار