ایوانکی;

آغاز کنفرانس حمایت قضایی از اقتصاد مقاومتی در ایوانکی

کنفرانس حمایت پیشگیرانه قضایی از اقتصاد مقاومتی با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، استاندار سمنان در ایوانکی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نخستین کنفرانس حمایت پیشگیرانه قضایی از اقتصاد مقاومتی در حالی با حضور محمد باقر الفت معاون قوه قضائیه در ایوانکی آغاز شد که آموزش رسالت های قضایی در حوزه مسئولیت اقتصادی، راه های پیشگیری از عدم تحقق شعار سال و همچنین چالش های پیش روی این مقوله در زمره محورهای این کنفرانس معرفی شده است.

 

علی دارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان در  کنفرانس حمایت پیشگیرانه قضایی از اقتصاد مقاومتی ضمن اشاره به ضرورت تحقق شعار سال، گفت: باید تلاش شود تا فرهنگ تولید، بازار و بانکداری کشور با هدف تحقق شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی به یکدیگر نزدیک شود.

 

وی بیان کرد: یکی از مهمترین ظرفیت ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی، بهره گیری از پتانسیل قوه قضائیه در پیشگیری چالش های اقتصاد مقاومتی است که برگزاری چنین کنفرانس هایی به یافتن راه حل های منطقی برای رفع این منظور کمک می کند.

 

علی ملکی رئیس دادگاه بخش ایوانکی نیز در این نشست گفت: امروزه در بدنه مدیریتی کشور همچون کشورهای توسعه یافته در تمامی سطوح، نیازمند آموزش ادبیات جرم شناسی است.

 

وی  بیان کرد: آمارها حکایت از آن دارد که جرائم در شهرکهای صنعتی به زیر سه درصد کاهش پیدا کرده است.

 

 رئیس دادگاه بخش ایوانکی افزود: احیای حقوق عامه، نظارت بر حسن اجرای قوانین، و پیشگیری از وقوع جرم از جمله وظایف قوه قضائیه است که بر محور اقدامات پیشگیرانه محقق می شوند.

 

منبع : مهر

 

انتهای پیام / ه

 

کاهش سه درصدی جرائم در شهرک های صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.