سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم ؛

تخلف در اغذیه فروشی در اطراف حرم

یک مرکز اغذیه فروشی در اطراف حرم به علت وجود نواقص بهداشتی و عدم رعایت شرایط بهداشتی در تهیه و عرضه مواد غذایی پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد جواد باقری با اشاره به بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مرکز بهداشت اظهار کرد: اکیپ ویژه بازرسان بهداشت حرفه‌ای با هدف کنترل و پیشگیری از بروز و شیوع بیماری‌های روده‌ای در قالب طرح تشدید نظارت‌ها از کارگاه‌های حاشیه شهر به خصوص کوره‌های آجر پزی بازدید کردند.

وی عنوان کرد: در این بازرسی‌ها بررسی‌های بهداشتی به عمل آمد و ضمن آموزش متصدیان این کارگاه‌ها بروشورهای آموزشی مرتبط در اختیار آنها قرار گرفت.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: یکی از اقدامات انجام شده، بررسی کلر باقی مانده آب‌های آشامیدنی این کارگاه‌ها بود که مورد سنجش قرار گرفت.

باقری افزود: این طرح از ۲۴ تیرماه آغاز شده و تا کنون 80 واحد مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است، همچنین بازرسی‌های روزانه از واحد‌های کاری شهرک‌ها و صنوف تولیدی و خدماتی توسط 20 نفر از بازرسان در حال انجام است و ماهیانه بیش از1800 واحد بازرسی می‌شوند.

وی عنوان کرد:  همچنین در نظارت بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت، یک مرکز اغذیه فروشی در اطراف حرم به علت وجود نواقص بهداشتی و عدم رعایت شرایط بهداشتی در تهیه و عرضه مواد غذایی و بی توجهی به اخطارها پلمب شد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: همچنین یک مرکز عرضه قلیان نیز در اطراف حرم به علت وجود نواقص بهداشتی و عدم رعایت قانون ممنوعیت دخانیات در اماکن عمومی و بی توجهی به اخطارها پلمب شد. از سوی دیگر یک واحد رستوران در محدوده فلکه صدوق که مبادرت به عرضه قلیان می‌کرد نیز پلمب شد.

انتهای پیام/ت

پلمب اغذیه فروشی متخلف در اطراف حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار