جانشین فرمانده ناجا:

۸۰ درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به ۵ استان شرقی کشور است

جانشین فرمانده ناجا گفت:۸۰ درصد کشفیات انجام شده مواد مخدر کشور در چهار ماهه اول امسال مربوط به پنج استان شرقی کشور است.

۸۰ درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به ۵ استان شرقی کشور استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار اسکندر مومنی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت:نیروهایی مسلح امنیت مردم را از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها تامین می کنند تا مردم در آرامش به زندگی روزمره خود بپردازند.

وی ادامه داد: بر اساس تدوین سیاست ها و تاکتیک های جدید شاهد تحول در حوزه امنیت خواهیم بود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی افزود: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی براساس اوامر فرماندهی محترم ستاد کل نیروهای مسلح، توجه نیروی انتظامی به مناطق امنیتی از جمله جنوب‌شرق کشور است.

وی ادامه داد: به یاری خداوند با این تصمیماتی که اتخاذ شده و دستوراتی که اخیراً از سوی ستادکل نیروهای مسلح صادر شده شرایط امنیتی سیستان و بلوچستان مطلوب ارزیابی می‌شود و بی‌شک از این پس بهتر خواهد شد.

وی گفت: یکی از اولویت های پلیس توجه به مناطق امنیتی، مرزها و جنوب شرق کشور است از این رو تمرکز ویژه ای در این بخش ها داریم که نتیجه آن امنیت موجود است.

سردار مومنی بیان کرد:در حال حاضر نیروهای مختلف نظامی و انتظامی با هماهنگی هم در تامین امنیت موفق عمل کرده اند و این تلاش ها مضاعف تر از گذشته همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

 کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار