یزد؛

حضور خدام حرم امام رضا (ع) در شهرستان خاتم

خدام حرم امام رضا (ع) در شهرستان خاتم مورد استقبال اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ششمین روز از هفته کرامت 4 نفر از خادمین آستان قدس رضوی تحت عنوان زیرسایه خورشید در محل گلزار شهدای هرات مورد استقبال اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان قرار گرفتند.

دیدار با امام جمعه هرات ,دیدار با اهالی دهستان فتح آباد روستای کوشک ,زیارت قبور شهدای دهستان فتح آباد و حضور در جشن دهه کرامت مردم شهرستان در کنار تربت پاک شهدای دوران دفاع مقدس از برنامه های خادمین آستان قدس رضوی در این شهرستان بود.

اجرای مداحی ,سخنرانی,خیرمقدم توسط امام جمعه هرات و اجرای سرود ناشنوایان و تجلیل از گروه سرود و دادن هدایائی به اسامی که بنام رضا ,علیرضا بود به قید قرعه از برنانه های این مراسم جشن بود.

حجت الاسلام خوشنویس مسئول روابط عمومی حرم قدس رضوی گفت: برگزاری جشن زیر سایه خورشید تحت عنوان جشن های کشوری است و این برای دهمین سال است که ا اجرا می شود.

وی گفت: علاوه بر شهرستان های کشور در خارج کشور هم این برنامه اجرا می شود که مورد استقبال گرم مردم قرار گرفته است و حضور خادمین در اقسا نقاط کشور با هدف تجلیل از خانواده های برتر و نخبگان برتر ,توجه و خدمت رسانی به مستضعفان و سرکشی از خانواده های شهدا در دور ترین نقاط کشور برگزار می شود.

خادمان حرم رضوی در ادامه سفر به شهرستان خاتم با حضور امام جمعه , فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از خواهران دفتر مرکز امور خانواده خادم یاران رضوی، کانون خادم یاران رضوی مسجد جامع هرات دفتر نمایندگی قدس رضوی   را افتتاح کردند.

انتهای پیام/ ی

خادمین آستان قدس رضوی درخاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.