ساری،

بهره برداری از مدرنترین جایگاه سوخت شمال کشور

مدرنترین جایگاه سوخت شمال کشور در مرزن آباد به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امید مشایخی مدیرعامل شرکت برند پترو خزر گفت: این جایگاه سوخت با همت بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر و زیر بنایی معادل ۱۵۰۰ متر ساخته شده و از ویژگی‌های کمی این جایگاه زیبا که کاملا مطابق با استاندار‌ها و حتی زیباتر از جایگاه‌های سوخت کشور‌های اروپایی ساخته شده، می‌توان به وجود فضایی چشم نواز، وسیع و برخوردار از امکانات رفاهی اشاره کرد.


وی افزود: این جایگاه دارای ۳۴ نازل است که ۱۵ نازل برای بنزین معمولی، ۱۵ نازل برای بنزین سوپر و ۴ نازل هم برای نفت و گاز تعبیه شده است.


مدیرعامل شرکت برند پترو خزر گفت: از دیگر مشخصات این جایگاه، احداث ۱۳ چشمه سرویس بهداشتی (۸ چشمه زنانه و ۵ چشمه مردانه) می‌باشد که با تجهیز شدن به سیستم‌های به روز، شیک و پیشرفته برای عموم مردم و گردشگران قابل دسترسی است.


مشایخ افزود: فاز اول این مجموعه که در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده شامل جایگاه بنزین و گازوئیل (نفت و گاز) است و ان شاالله به‌زودی فاز دوم این پروژه بزرگ که شامل جایگاه CNG، انواع فروشگاه‌های برند، کافی شاپ و مواد غذایی است، هم به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی گفت: نکته قابل تحسین دیگر در این پروژه اشتغالزایی برای ۱۴ نفر از اقشار بومی است که نشان‌دهنده دقت نظر و دغدغه مهندس امید مشایخی در زمینه کارآفرینی می‌باشد.


مدیرعامل شرکت برند پترو خزر افزود: همچنین از مهم‌ترین دستاورد‌ها و ثمرات این ظرفیت بالای پذیرش، کم کردن از بار ترافیکی و جلوگیری از به هدر رفتن وقت مردم عزیز کشور و نیز گردشگرانی است که در سفر‌های خود غرب استان مازندران را مد نظر دارند.


وی گفت: تنها جایگاهی که قابلیت عرضه بنزین سوپر را در محور کندوان داراست، جایگاه مشایخی است که توانسته خدمات بسیار عالی و منحصر به فردی را ارائه نماید و همین امر سبب شده در میان سایر جایگاه‌های سوخت در منطقه متمایز‌تر شود.


انتهای پیام/ع


ساخت مدرنترین جایگاه سوخت شمال کشور در مرزن آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار