پهلوان زاده: برای پرداخت قسط دوم مهلت بیشتری از فیده خواستیم

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: از فدراسیون جهانی خواستیم برای پرداخت قسط دوم مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان فرصت بیشتری به ما بدهد.

برای پرداخت قسط دوم مهلت بیشتری از فیده خواستیممهرداد پهلوان زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره پرداخت بدهی به فدراسیون جهانی شطرنج تصریح کرد: براساس مذاکراتی که با مسئولان فدراسیون جهانی شطرنج در گذشته صورت گرفت قرار شد بدهی فدراسیون بابت برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج زنان جهان  طی 3 مرحله  به صورت قسطی پرداخت شود. تاکنون موفق شدیم یک سوم مطالبات را با کمک وزارت ورزش تسویه کنیم اما 2 قسط باقیمانده را باید خودمان پرداخت کنیم.

 او افزود: مهلت نهایی که ازفدراسیون جهانی شطرنج  برای تسویه حساب گرفتیم امروز به پایان می رسد اما طی رایزنی هایی که با فیده داشتیم قرار شد مهلت بیشتری برای پرداخت قسط دوم به ما بدهند.

 رئیس فدراسیون شطرنج درباره اینکه فدراسیون قسط دوم بدهی را چگونه باید پرداخت کند گفت: یک بخش خصوصی که برای مسابقات قهرمانی شطرنج زنان جهان اسپانسر ما شده بود 200 میلیون به فدراسیون بدهی دارد که قرار شد قسط دوم مطالبات را با کمک این بخش خصوصی پرداخت کنیم.

 او ادامه داد: همه تلاشمان براین است تا هرچه زودتر بدهی مسابقات شطرنج قهرمانی زنان را به فدراسیون جهانی شطرنج پرداخت کنیم تا از مشکلاتی که ممکن است در آینده ایجاد شود جلوگیری شود.

 رئیس فدراسیون شطرنج ادامه داد: برای برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج زنان جهان هزینه های زیادی را متقبل شدیم،  وزارت ورزش و جوانان نقش مهمی در رفع مشکلات پیش رو داشت و بخش زیادی از هزینه را پرداخت کرد.

 او در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی شطرنج زنان جهان مهم ترین رویداد  ورزشی کشور بود که تا کنون در بخش ورزش بانوان  برگزار شد و فدراسیون جهانی شطرنج از بین کشورهایی که آمادگی برگزاری این رقابت ها را داشتند میزبانی این رویداد مهم را به ایران داد.امیدوارم  قسط های باقیمانده را بدون مشکل پرداخت کنیم.

 انتهای پیام/

حمایت بخش خصوصی از فدراسیون شطرنج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار