بجنورد؛

برپایی برنامه های زیر سایه خورشید در خراسان شمالی

همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت برنامه های زیر سایه خورشید در استان در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  بجنورد؛، اصغر لنگری دبیر ستاد اجرایی دهمین دوره جشن های مردمی زیرسایه خورشید در استان گفت: همزمان با فرا  رسیدن دهه کرامت یکم ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) کاروان خادمان حرم رضوی شامل سه خادم،یک سخنران و یک سرپرست کاروان،در استان حضور می یابند.

وی از آغاز جشن های این دوره و حضور خادمان حرم رضوی از عصر روز گذشته در استان خبر دادو افزود: دیدارهای عمومی،بازدید از زندان ها،عیادت از بیماران،دیدار با خانواده شهدا و برگزاری جشن های رضوی از جمله برنامه هایی است که با حضور خادمان رضوی اجرا می شود.

لنگری تصریح کرد: جشن های زیر سایه خورشید در شهرستان شیروان دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهید زرهرن آغاز می شود و با حضور در زندان شیروان و ملاقات با زندانیان و همچنین زیارت امامزاده حمزه رضا علیه السلام ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری علامه امینی (ره) بجنورد،گفت: برنامه های روز دوم حضور خدام همزمان در بجنورد شامل دیدار با عضو مجلس خبرگان رهبری،دیدار با نظامیان،بازدید از زندان و کانون اصلاح و تربیت و دیدار عمومی با مردم چناران شهر اعلام کرد.

وی با بیان این که برنامه های روز سوم در شهرستان راز و جرگلان با برنامه های دیدارهای عمومی،دیدار با خانواده شهدا و محرومان در صدر برنامه هاست،گفت: کاروان خدام رضوی روز چهارم به شهرستان مانه و سملقان عزیمت کرده و برنامه هایی همچون دیدار با امام جمعه،عیادت از بیماران و حضور در روستاهای اطراف را اجرایی می کنند.

وی حضور در روستاهای بزنج،برج و شهرک از توابع شهرستان اسفراین را از برنامه های روز پنجم معرفی و گفت: دیدار با نظامیان،عیادت از بیماران و بازدید از زندان،دیدار با خانواده شهدا و برگزاری جشن محوری رضوی در شهرستان اسفراین از برنامه های اجرایی روز پنجم در شهرستان اسفراین است.

دبیر ستاد اجرایی دهمین دوره جشن های زیرسایه خورشید در خراسان شمالی افزود: برنامه های روز آخر در بجنورد با برگزاری دعای ندبه در امامزاده سیدعباس(ع)، دیدار با امام جمعه،عیادت از بیماران و دیدار با جمعی از مسئولان همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ط

برنامه های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.