تبریز؛

اعزام دانش آموزان بسکتبالیست عجب شیر به مسابقات کشوری

رئیس آموزش و پرورش عجب شیر از اعزام تیم بستکبال دانش آموزان شهرستان به مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  محمد علی صمد زاده گفت: تیم بستکبال دانش آموزان عجب شیر با کسب عنوان قهرمانی استان و قهرمانی شمال غرب کشور در زنجان، به عنوان نماینده آذربایجان شرقی در این مسابقات حضور می یابد.

وی اضافه کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزی نیمه دوم مرداد ماه جاری و به میزبانی استان فارس برگزار می شود و بیش از پنج هزار دانش ‌آموز به رقابت با یکدیگر می پردازند.

صمدزاده با بیان اینکه پرورش استعدادها بالقوه دانش آموزان مهمترین رسالت آموزش و پرورش است گفت: تربیت صحیح و کامل دانش ‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور هدف اصلی تعلیم و تربیت کشور است.

وی اضافه کرد: امروزه جامعه ای موفق است که از فرهنگی غنی برخور دار باشد و توجه به امور فرهنگی و ورزشی اهمیت بسزایی در سلامت و شادابی جامعه دارد و این دو موضوع در کنار هم نقش ارزنده ای را در شکل گیری شخصیت اجتماعی دانش آموزان ایفا می کند.

در حال حاضر 115 مدرسه در پایه های مختلف در شهرستان عجب شیر فعال بوده که از این تعداد 92 مدرسه دولتی و 23 مدرسه غیردولتی است و در مجموع حدود 12 هزار دانش آموز در این شهرستان مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

 

انتهای پیام/ش

مسابقات ورزشی دانش آموزی به میزبانی استان فارس برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار