معرفی نفرات برترکشتی‌ فرنگی ایلام

کشتی‌گیران برتر ایلامی با برپایی رقابتی شناخته شدند.

معرفی نفرات برترکشتی‌ فرنگی ایلام

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،هیات کشتی استان ایلام به منظور معرفی نفرات برتر کشتی فرنگی استان یک دوره مسابقات در رده سنی خردسالان و نونهالان جهت معرفی برترین‌ها را به مسابقات قهرمانی کشور برگزار کرد.

مسابقات با حضور ورزشکاران شهرستان‌های ایلام دو تیم، آبدانان، دره‌شهر، دهلران، بدره، زرین‌آباد، ملکشاهی و مهران در سالن 17 شهریور شهر ایلام برگزار شد.

در رده سنی خردسالان سامان صیدی از ملکشاهی، کیان اسماعیلی از ایلام الف، یوسف احمدی از دره‌شهر، علیرضا ولیزاده از مهران، سبحان یاسمی از آبدانان، رضا احمدی از دره‌شهر، امیر حسین رشیدی از ایلام الف، محمد حسینی از مهران، علیرضا روحی از ایلام الف، سام حیدری از ایلام الف و محمدرضا عبدی از مهران به عنوان نفرات برتر 11 وزن خردسالان استان معرفی شدند.

در رده سنی نونهالان محمدجواد مزرعه از آبدانان، نیما الله‌نوری از دره‌شهر، نوید خدارحمی از بدره، معین حسینی از مهران، احمد رضا حاتمی‌زاده از مهران، دانیال علیمحمدی از مهران، غلامرضا حیدریان از ایلام الف، رضا اسدبیگی از ایلام الف، آرین عبدالهی از ایلام الف و دانیال تبار از ایلام الف نفرات برتر کشتی فرنگی نونهالان استان هستند.

در مجموع تیمی خردسالان ایلام الف با 83 امتیاز اول، تیم مهران با 63 امتیاز دوم ودره شهر با 42 امتیاز سوم شد. در رده نونهالان تیم ایلام الف با 67 امتیاز اول و تیم‌های دره‌شهر وایلام ب به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/اس

اعزام نفرات برتر کشتی استان به مسابقات قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.