سرسنگی عنوان کرد؛

برگزاری برنامه "روزی با دانشگاه تهران" در ۲۲ مرداد

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از برگزاری برنامه "روزی با دانشگاه تهران" در ۲۲ مرداد ماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری روزی با دانشگاه تهران که امروز در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، گفت: ارتباط دانشگاه و جامعه، آشنایی مردم به ویژه دانش آموزان با فضای دانشگاه و نشان دادن فضای علمی با نشاط به منظور ایجاد علاقه، انگیزه و روحیه تلاش برای ورود به نماد آموزش عالی ایران و جذب دانشجویان برتر، برنامه روزی با دانشگاه تهران در همه پردیس‌ها و دانشکده‌های دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

 وی ادامه داد: آشنایی داوطلبان آزمون سراسری با رشته‌های تحصیلی دانشگاه تهران، آشنایی با امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان، معرفی امکانات، موقعیت، جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه تهران برای دانش آموزان، خانواده‌ها و مربیان، آشنایی با فضا‌های آموزشی پژوهشی فرهنگی و رفاهی دانشگاه تهران، معرفی قطب‌های علمی دانشگاه تهران برای جذب دانش آموزان برتر، معرفی چهره‌های ماندگار، دانشمندان جوان و دانشجویان موفق دانشگاه تهران و آشنایی با اهداف، ارزش‌ها و سبک زندگی در دانشگاه از جمله اهداف اجرای نخستین برنامه این دانشگاه است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تصریح کرد:دانش آموزان دارای رتبه‌های زیر هزار آزمون سراسری تمامی رشته‌ها جز علوم تجربی، دانش آموزان دارای رتبه‌های زیر پنج هزار آزمون سراسری رشته علوم تجربی، دانش آموزان نخبه و علاقه‌مند، خانواده دانش آموزان و مربیان و مدیران مدارس برتر از جمله جامعه هدف اجرای این برنامه است.

سرسنگی افزود: معرفی گروه‌های آموزشی و رشته‌های تحصیلی، معرفی امکانات فرهنگی ورزشی و رفاهی، معرفی اعضای هیئت علمی و دانشجویان برجسته، معرفی زمینه‌های اشتغال در رشته‌های تحصیلی، معرفی امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه برای ورودی‌های برتر، بازدید از آزمایشگاه، کارگاه و کتابخانه، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های علمی و ایجاد امکان حضور دانش آموختگان شاخص رشته‌ها در بین بازدیدکنندگان از جمله برنامه‌های پیشنهادی است.

وی با اشاره به یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه تهران بیان کرد: آئین نو دانشجویان به صورت متمرکز و با حضور جمع کثیری از دانشجویان ورودی جدید برگزار می‌شود.

 معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: نخستین بار جشن فرهنگ دانشگاه تهران از چهارم تا هشتم آذر ۹۶ با حضور دانشجویان و تشکل‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برای تشویق در ارائه فعالیت‌های فرهنگی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی به برگزاری اولین دوره از اعطای تندیس مسئولیت‌های اجتماعی دانشگاه تهران اشاره کرد و افزود: در این دوره برنامه دانشجویان و فعالیت‌های آن‌ها در عرصه‌های اجتماعی ملاک رتبه بندی محسوب می‌شود.

 سرسنگی عنوان کرد: مسابقات مناظرات دانشجویی برای آمادگی بیشتر دانشجویان دانشگاه تهران برای حضور در مجامع بین المللی و مناظرات دانشجویی که به زبان انگلیسی است، اسفند ۹۶ برگزار می‌شود.

 وی یادآور شد: مراسم کلنگ زنی مجتمع ورزش‌های آبی در چند روز آینده با هدف توسعه فضای ورزشی دانشگاهیان افتتاح و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 جشن فرهنگ دانشگاه تهران برای نخستین بار امسال برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنت کنه و با خاک یکسان کنه این خراب شده رو مارو بدبخت کردن دیسوها
آخرین اخبار