محافل قرآنی بسیج در استان بوشهر موضوع‌محور می‌شود

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: محافل قرآنی بسیج بر خلاف سنوات گذشته، موضوع محور می شود.

محافل قرآنی بسیج در استان بوشهر موضوع‌محور می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حبیب الله حسینی صبح دوشنبه در نشست هم‌اندیشی برنامه‌های قرآنی حوزه مقاومت بسیج کربلا شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته محافل قرآنی در پایگاه‌های مقاومت بسیج برخلاف سنوات گذشته از حالت برگزاری صرف تلاوت کلام الله مجید توسط یکی از قاریان خارج شده و در هر محفل قرآنی در ابتدا آیات مورد نظر توسط یکی از کارشناسان قرآنی تفسیر و توضیح داده می شود و پس از آن توسط یکی از قاریان مدعو تلاوت می‌شود.

وی افزود: برگزاری این نوع محافل معنوی باعث پویایی جلسه و تاثیرگذاری بیشتر کلام وحی بر روی مستمعین خواهد شد چرا که شرکت‌کنندگان در جلسه علاوه بر حظ و بهره بردن از تلاوت زیبای قاریان با معانی و مفاهیم آیات نیز آشنا می‌شوند.

حسینی تصریح کرد: شناسایی و احصاء اطلاعات و عقب‌ماندگی‌های قرآنی پایگاه‌های مقاومت بسیج بسیار حائز اهمیت بوده و در این راه می بایست به صورت جهادی وارد میدان شد.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه استان بوشهر خواستار تشکیل گروه‌های سرودهای مذهبی(تواشیح) در پایگاه‌های مقاومت بسیج شد و از آن به عنوان یک رژه فرهنگی یاد کرد.

وی به برگزاری تواشیح نوجوانان زیر ۱۶ سال برای اولین بار در مسابقات قرآنی بسیج اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برگزاری چنین مسابقاتی نقطه عطفی در تاریخ فعالیت های قرآنی بسیج خواهد بود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.