همدان؛

چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر علمی کاربردی

چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان در حال برگزاری است.

برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر علمی کاربردیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دبیر اجرایی چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در آئین افتتاحیه این رقابت ها گفت: در این پیکارها 31 استان کشور حضور دارند.

محمود تعجبی افزود: ورزشکار حاضر در این پیکارها در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو ومیدانی، تکواندو، کشتی آزاد، شطرنج و کاراته رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه 144 داور قضاوت این پیکارها را برعهده دارند خاطرنشان کرد: استان مرکزی با 58 ورزشکار و گیلان با 55 ورزشکار، بیشترین شرکت کننده را در این رقابت ها دارند.

وی یادآور شد: دو ومیدانی با 127 شرکت کننده، بیشترین ورزشکار را در بین رشته های ورزشی در اختیار دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور نیز شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: به دنبال ارتقای سطح ورزش این دانشگاه در بین مراکز آموزش عالی کشور هستیم.

محمدحسین امید اظهار کرد: پس از چند سال وقفه در برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان علمی کاربردی، بار دیگر نسبت به اجرای آن اقدام شد و از این پس به صورت منظم برگزار خواهد شد.

امید بیان کرد: این المپیادها فضای لازم برای کارهای گروهی و آشنایی با فرهنگ های مختلف را در بین شرکت کنندکان فراهم ساخته است و انتظار داریم ضمن برنامه ریزی برای کشف استعدادها، نسبت به فراهم سازی زمینه درخشش آنها در رقابت های دانشگاهی و مراکز عالی کشور اقدام شود.

وی افزود: محصول برگزاری این المپیاد باید انتخاب نخبه های ورزشی با هدف افتخارآفرینی در رقابت های ملی باشد تا نام این دانشگاه همانند سایر دانشگاه ها در گشور طنین انداز شود.

وی با تاکید بر اینکه المپیادها باید در فضای رقابتی سالم و جوانمردانه برگزار شود، گفت: در این رقابت ها ایجاد فضای شور و نشاط همراه با رقابت سالم مورد انتظار است.

وی با اشاره به موفقیت های اخیر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: این دانشگاه در تمامی برنامه های عمومی کشور حضوری فعال دارد و سال قبل در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ، در بین 200 دانشگاه توانست در بین 12 موسسه برتر قرار گیرد.

وی با تاکید بر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: سرمایه گذاری لازم در این بخش اجرایی شده است و به دنبال تعیین سرانه ورزش در مراکز و ایجاد محیطی مناسب برای ورزش دانشجویان هستیم.

وی با قدردانی از میزبانی شایسته همدان در برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: همدان در میزبانی عملکرد درخشانی داشته است و روزهای به یادماندنی در ذهن شرکت کنندگان از این شهر تاریخی ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار