رئیس بنیاد مستضعفان؛

نخستین سد خصوصی کشور توسط بنیاد مستضعفان احداث می‌شود

 سعیدی‌کیا گفت: احداث نخستین سد خصوصی در کشور و ساماندهی زمین‌های کشاورزی شهرستان مرزی قصرشیرین واقع در غرب استان کرمانشاه از جمله اقدامات این سازمان است.

احداث نخستین سد خصوصی کشو توسط بنیاد مستضعفان

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان از  احداث مجموعه صنعتی قوطی‌سازی برای صنایع مواد غذایی و نوشیدنی و یک واحد دامداری را از جمله پروژه‌های در دست اجرا توسط بنیاد مستضعفان خبر داد، گفت: ساخت کارخانه قوطی‌سازی تا پایان سال‌جاری به انجام می‌رسد.
 
سعیدی‌کیا احداث مجموعه صنعتی قوطی‌سازی و ساخت یک واحد دامداری پنج هزار راسی در ماهیدشت را از جمله پروژه‌های در دست اجرا توسط بنیاد مستضعفان برشمرد و گفت: ساخت کارخانه قوطی‌سازی تا پایان سال‌جاری به انجام می‌رسد و بهره‌برداری از این پروژه 60 میلیون یورو و 60 میلیارد تومان هزینه شده و می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: افتتاح یک طرح دامداری، ساخت هتل، احداث نخستین سد خصوصی در کشور و ساماندهی زمین‌های کشاورزی شهرستان مرزی قصرشیرین واقع در غرب استان و کاشت نهال و قلمه در یک‌هزار هکتار از جمله اقدامات  این سازمان است.

وی ادامه داد: پروژه‌های اقتصادی و خدماتی بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه به اجرا درآمده و در زمینه‌های مختلف در نظر گرفته شده که از چند سال گذشته تاکنون به تناوب انجام گرفته است.

انتهای پیام/

افتتاح  طرح های اشتغال زایی توسط بنیاد مستضعفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار