سنندج؛

لزوم برگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان شهرداری سنندج

شهردار سنندج گفت: یکی از راه‌های اصولی و منطقی در راستای استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌ها  نیروی انسانی آموزش ضمن خدمت کارکنان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛منوچهر فخری شهردار سنندج صبح امروز در نشست انعقاد تفاهم‌نامه مهارتی و آموزشی میان شهرداری سنندج و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان، گفت: آموزش کارکنان یک امر  ضروری و حائز اهمیت است که باید بطور مستمر تداوم داشته داشته باشد تا فعالیت‌های یک نهاد مثمر ثمر واقع شود.

 وی افزود: یکی از راه‌های اصولی و منطقی در راستای استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌ها  نیروی انسانی آموزش ضمن خدمت کارکنان است.

 شهردار سنندج گفت: شهرداری‌ها از جمله نهادهای هستند که با مردم بیشترین ارتباط را دارند و در تمامی زمینه‌های اعم از فرهنگی، عمرانی، خدماتی، اجتماعی به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

 فخری بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در تمامی زمینه برای کارکنان و کارشناسان شهرداری در راستای ارائه خدمات شایسته به شهروندان بسیار حائز اهمیت است.

 به گفته شهردار سنندج، آموزش کارکنان شهرداری با جدیت پیگیری خواهد شد و باید تمامی کارکنان شهرداری در تمامی پست‌ها و مشاغل در این کلاس‌های آموزشی و مهارتی شرکت کنند.

وی در پایان گفت: با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی کارکنان شهرداری سنندج تفاهم نامه آموزشی و مهارتی فی مابین شهرداری سنندج و سازمان آموزش و فنی و حرفه‌ای استان کردستان منعقد می شود.

انتهای پیام/ م ح

امضای تفاهم نامه آموزشی بین شهرداری و سازمان آموزش فنی و حرفه ای سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.