ارومیه؛

ارائه خدمات حمایتی برای رانندگان تاکسی و خانواده های آنها درارومیه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ارومیه از ایجاد درمانگاه رایگان برای حمایت از رانندگان تاکسی و خانواده های آنها در ارومیه خبر داد .

فخرالدین معصوم زاده مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ارومیه در این زمینه به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛گفت : محل این درمانگاه که به همت شهرداری ارومیه تامین شده است ، بنام درمانگاه سینا درخیابان مدنی جنب سازمان آتش نشانی قرار دارد و حدودا 2 ماهی است که آماده ارائه خدمات به رانندگان تاکسی و خانواده های آنان است .

وی با بیان اینکه در این درمانگاه خدمات ویزیت رایگان بیماران ، تزریقات با 50% تخفیف و هزینه های دندان پزشکی با تخفیف 25 % الی 30% ارائه می شود ، گفت : ارائه خدمات بیمه تکمیلی برای رانندگان و خانواده های آنان از دیگر طرحهای حمایتی سازمان از تاکسیرانان است .

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ارومیه افزود : از خرداد ماه 1395 خدمات بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده هایشان با پرداخت 60% حق بیمه توسط سازمان و 40% توسط خود راننده ارائه می گردد که در واقع امسال هم برای سال دوم تمدید شده و برای 14 هزار و 800 نفر در این زمینه مجوز دریافت شده است .

فخرالدین معصوم زاده اضافه کرد : همچنین در راستای حمایت بیش از پیش ، از قشر زحمتکش تاکسیرانان هماهنگ کردیم که تنها 20 %حق بیمه ی  شخص ثالث خودروی رانندگان بصورت نقدی توسط راننده پرداخت شود و 80% الباقی مبلغ حق بیمه هم به صورت 8 -12 قسط واریز گردد .

وی تصریح کرد : هرکدام از 3 طرح ایجاد درمانگاه رایگان ، خدمات بیمه تکمیلی و بیمه شخص ثالث تاکسیرانان ، با همکاری بیمه البرز صورت می گیرد .

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ارومیه ؛ تامین کارت استخر با 50% تخفیف ، تامین محل اقامت با تخفیف ویژه در مشهد مقدس برای تاکسیرانان و خانواده های آنها را از جمله دیگر برنامه های حمایتی سازمان از تاکسیرانان عنوان کرد .

انتهای پیام/ح

 

خدمات حمایتی به رانندگان تاکسی وخانواده های آنان در ارومیه ارائه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.