نقش ایوانکا و ملانیا ترامپ در اخراج «اسکاراموچی»

برخی گمانه‌زنی‌ها از نقش دختر و همسر رئیس‌جمهور آمریکا در اخراج زودهنگام مدیر ارتباطات کاخ‌سفید خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ «ایوانکا» و «ملانیا» ترامپ، دختر و همسر رئیس جمهور آمریکا نسبت به نحوه سخن گفتن «آنتونی اسکاراموچی»، مدیر برکنارشده ارتباطات کاخ سفید انتقاد کردند.

اسکاراموچی در مصاحبه تلفنی با «رایان لیزا»، خبرنگار  نیویورکر با الفاظ رکیکی «راینس پریبس»، رئیس دفتر سابق ترامپ و «استیو بنن»، مشاور ارشد کاخ سفید را به باد انتقاد گرفت و تنها هدف خود برای حضور در کابینه ترامپ را خدمت به آمریکا اعلام کرده بود. گفته می شود، همین مسئله در نهایت باعث اخراج ناگهانی و زودهنگام او از این مقام شد.

بانوی اول آمریکا و دختر رئیس جمهور این کشور به شدت از این اظهارات گستاخانه ترامپ ابراز انزجار کرده اند.همچنین دو منبع نزدیک به دونالد ترامپ به شبکه ان بی سی نیوز گفتند برخی گمانه زنی ها حاکی از نقش این دو بانوی آمریکا و تاثیرگذاری آنها در اخراج اسکاراموچی به سبب الفاظ رکیکش است. این در حالی است که ایوانکا و همسرش «جرد کوشنر» از مشاوران ترامپ، همواره بر ارائه یک عنوان رسمی به اسکاراموچی در کاخ سفید تاکید داشته اند.

«سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید  روز سه شنبه گفت: آقای اسکاراموچی اخراج شد زیرا رئیس جمهور ترامپ  اظهارات وی در مصاحبه با نیویورکر را «نامناسب» اعلام کرده است.

«آنتونی اسکاراموچی» مدیر جدید و پرحاشیه ارتباطات کاخ سفید شب گذشته در حالیکه تنها 10 روز از انتصاب او به این مقام گذشته بود، از کار برکنار شد.

 

انتهای پیام/

 

چرا اسکاراموچی اخراج شد؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار