ساکت: قاطعانه الزام حضور بازیکنان در تیم های ملی را پیگیری می کنیم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: فوتبالیست های کشورمان ملزم به حضور در برنامه های تیم ملی هستند، برای تیم ملی فوتبال جشن حماسه صعود برگزار می کنیم.

به گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت درباره درباره تعامل میان باشگاه ها و تیم های ملی تصریح کرد: بنابر مصوبه هیئت رئیسه و تاکیدات ریاست فدراسیون، موضوع حضور الزامی بازیکنان در تمرینات و برنامه های تیم ملی به صورت قاطعانه پیگیری خواهد شد و در این باره فدراسیون عزم جدی داشته تا همچنان تعامل و همکاری تیم های ملی و باشگاهها مبنای عمل باشد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره آخرین اخبار از جشن حماسه صعود تصریح کرد: جشن حماسه صعود با محوریت کمیته فرهنگی و حضور جمعیت حامیان هوادار،اسپانسر تیم ملی شرکت فناپ، مسئولان روابط عمومی سازمان لیگ و بخش های پشتیبانی و تشریفات و روابط بین الملل در حال سازماندهی است تا یک شب به یادماندنی در ورزشگاه آزادی در بازی ایران و سوریه رقم بخورد.

او همچنین گفت:در موضوع جام جهانی و حضور در مسابقات 2018 روسیه ستاد مربوطه تشکیل شده و با محوریت دکتر آصفی و مشارکت سازمان ها و نهادهای مختلف مثل وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان گردشگری، سازمان ارتباطات اسلامی و دیگر بخش های مربوطه کار خودش را آغاز کرده است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره موضوع برگزاری جشن برترین های فوتسال، بیان داشت: با تاکیدات رئیس فدراسیون، حدود یک ماه قبل در جلسه کمیته فنی فوتسال مقرر شد که کمیته فوتسال جشن جداگانه ای را برای بهترین های فوتسال برگزار کند. این موضوع به کمیته فوتسال واگذار شده و مجددا به آن کمیته تاکید شده که برنامه ریزی مربوطه را انجام بدهند.آنچه در جشن برترین های فوتبال انجام شد، کاری بود که در چند سال گذشته با محوریت سازمان لیگ انجام شد اما در بحث فوتسال با درخواست کمیته فوتسال جشن جداگانه ای تدارک خواهند دید.

او در مورد موضوع حضور اوکتاویو در تیم ملی فوتبال ساحلی عنوان کرد: بحث حضور اوکتاویو در کمیته فنی فوتبال ساحلی مورد بررسی قرار گرفته است. لذا در گام بعدی این موضوع در هیئت رئیسه فدراسیون مطرح می شود و جهت انتصاب رسمی این مربی، نیاز به مصوبه هیئت رئیسه محترم داریم.

ساکت درباره بازدید وزیر ورزش از مرکز ملی فوتبال ایران بیان داشت: خوشبختانه با حضور وزیر محترم ورزش در مرکز ملی فوتبال، ایشان با روند توسعه این مرکز از نزدیک آشنایی بیشتری پیدا کردند. بر این اساس، اقداماتی که جهت توسعه و پیشرفت مرکز مورد نظر است که با هماهنگی مدبر، رئیس شرکت تجهیز و توسعه این موضوع به نتیجه خواهد رسید.

او در ادامه گفت: از هفته آینده جلسات کارگروه استان های فدراسیون فوتبال با هماهنگی حوزه دبیرکلی و طالقانی مسول کمیته استان ها برگزار خواهد شد. این نشست ها، در قالب مناطق 6 گانه و در جلسات مجزا برای بررسی مسائل استان با کمیته ها برپا می شود و قرار است هر استان ضمن حضور در این نشست ها مسائل و مشکلات خود را با کمیته های داوران، آموزش،جوانان، روابط عمومی، عضویت مطرح کند. عملا با برگزاری این جلسات کاربردی هماهنگی و تبادل نظر میان استان ها و کمیته ها سرعت خواهد گرفت و ضمن حمایت بهتر از هیئت استان ها در راستای توسعه فوتبال در هیئت ها برنامه ریزی مناسب تری صورت گیرد. در واقع جلسات هم اندیشی استانی با کمیته ها با هدف بحث و بررسی درباره مسائل و مشکلات استان ها،تبیین برنامه ها برای هر استان خواهد بود.

 

ساکت در پایان درباره بحث تدوین آیین نامه های فدراسیون فوتبال گفت:مقدمات کار تدوین آیین نامه های کمیته های 16 گانه فدراسیون توسط براتی آغاز شده است. از آنجا که اکثریت کمیته ها فاقد آیین نامه بودند و این از الزامات اساسنامه فدراسیون است که کمیته ها آیین نامه داشته باشند، این موضوع در دستور اولویت کاری دبیر کلی قرار گرفته و با محوریت دکتر براتی این موضوع در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/

حضور الزامی بازیکنان فوتبال دربرنامه های تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
برو بابا خجالت بكش ديگه توي اصفهان جايي واسه موندنت نبود رفتي تهران رو به گند بكشي
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
اقای ساکت شما بدرد همان رانندگی میخورید نه مدیریت با رابطه
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۷:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
ما هم پیگیر استعفای شما هستیم اقای ساکت
آخرین اخبار