وزیر بهداشت:

۲۴ هزار تخت بیمارستانی تحویل دادیم

ویزر بهداشت با اشاره به اینکه توسعه تخت‌های بیمارستانی جلوتر از برنامه‌های تعیین شده پیش می‌رود، گفت: قول توسعه ۲۱ هزار تخت بیمارستانی دادیم در حالی که ۲۴ هزار تخت تحویل دادیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان الغدیر ابهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه امروز به منظور افزایش رضایتمندی مردم است تا بیش از گذشته در آرامش و رفاه باشند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات لازم برای بیمارستان‌ها در شهرستان‌های ابهر و خرمدره تأمین شده است، ابراز کرد: بخش اورژانس نیز توسعه یافته و بیمارستان الغدیر ابهر که سال‌ها معطل بود به همت وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت تکمیل و تجهیز شد.

وزیر بهداشت در مورد توسعه تخت‌های بیمارستانی تصریح کرد: قول توسعه 21 هزار تخت در کشور را داده بودیم و در حال حاضر 24 هزار تخت تحویل دادیم و خوشبختانه از برنامه جلوتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 238 پروژه بهداشتی، درمانی، ایجاد پایگاه‌های سلامت و مراکز جامع سلامت در حال ساخت و بهره‌برداری است، بیان کرد: برخی از آن‌ها تا کنون افتتاح شده و باقی‌مانده آن‌ها نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

توسعه تخت های بیمارستانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.