نوشیدنی تابستانی ضدگرمازدگی و تقويت کننده بینایی+دستورالعمل

در فصل تابستان گرما به شدت آزاردهنده است و ما به شما نوشیدنی معرفی می کنیم که علاوه بر احساس خنکی موجب بهبود دید چشمانتان می‌شود.

به گزارش  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسموتی نوعی نوشیدنی مغذی است که می‌توان به عنوان میان وعده از آن استفاده کرد، اسموتی از مخلوط انواع میوه و سبزیجات تهیه می‌شود و برای تهیه آن به غذاساز یا مخلوط کن نیاز دارید.

ما به شما یک اسموتی یا نوشیدنی تابستانی مقوی بینایی معرفی می‌کنیم که خواص زیادی برای سلامت بدن شما دارد و ترکیبات طبیعی درون آن به  اندازه ای  مفید هستند که با آگاهی از آن‌ها بدون شک نوشیدن روزانه این نوشیدنی تابستانی  مقوی بینایی را ترک نمی‌کنید تا سالم بمانید و عمری طولانی داشته باشید.

در زیر به برخی خواص نوشیدنی تابستانی ذکر شده که با آگاهی از آنها مصرف این نوشیدنی خوش طعم و پر فایده برای سلامت بدن را ترک نمی کنید.
 
این نوشیدنی غنی از انواع موادمغذی مورد نیاز بدن است.
 
سرشار از انواع ویتامین ها شامل  ویتامین A، ویتامین K، ویتامین C، ویتامین B6، منگنز، کلسیم، مس، پتاسیم و منیزیم است.
 
این نوشیدنی می تواند کلسترول را کاهش دهد و نیاز شما به قرص های ضد چربی خون را از بین ببرد علاوه بر این حاوی  بتا کاروتن است که به عنوان یک  پرو ویتامین محسوب می شود که در  پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و سرطان ها مؤثر است.
 
این نوشیدنی برخی آنتی اکسیدان بدن شما را تبدیل به ویتامین A می کند و در تقویت بینایی شما تاثیرگذار است همچنین غنی از انواع  آنتی اکسیدان هاست که در پیشگیری و مبارزه با سرطان موثر بوده همچنین کمک می کند تا آسیب اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد در بدن را از بین ببرد.

 مواد درون ترکیبات این نوشیدنی خواص ضد التهابی دارد و موجب خنک شدن بدن شده و به همین دلیل این نوشیدنی ضد گرمازدگی نیز است.
 
نوشیدنی تابستانی که چشمانتان را مثل عقاب تیزبین می کند+دستورالعمل

در زیر مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی و طرز تهیه آن را ذکر شده است.
 6 برگ کلم کالی یا کلم برگ
یک عدد موز یخ زده
یک قاشق غذاخوری کره بادام
2 فنجان شیر بادام شیرین نشده
یک قاشق پودر کاکائو
چند تکه
یخ

کافی است تا همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با سرعت بالا انها را هم بزنید تا یک نوشیدنی یکدست مقوی بدست بیاید سپس یخ را به ان اضافه کرده و آن را بنوشید البته در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید برخی طعم دهنده ها  مانندمیوه تازه خرد شده،  آجیل خرد شده یا پودر نارگیل را به نوشیدنی خود اضافه کرده و با نوشیدن آن در روزهای گرم تابستان احساس خنکی کرده و از فواید آن بهره مند شوید.

انتهای پیام/
 

نوشیدنی ضدگرمازدگی که با آن هرگز به عینک نیاز پیدا نمی کنید

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
خوبه ولی گرونه :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
چه خوب به به
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
خوبه
آخرین اخبار