مقام آمریکایی شایعه باقی ماندن اسپایسر در سمت سخنگویی کاخ سفید را رد کرد

یک مقام ارشد کاخ سفید شایعات مطرح شده درباره احتمال باقی ماندن شان اسپایسر در سمت خود را رد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از رویترز، به دنبال شایعات مطرح شده در خصوص اینکه «شان اسپایسر»، سخنگوی مستعفی کاخ سفید ممکن است پس از برکناری «آنتونی اسکاراموچی» همچنان در سمت خود خدمت کند، یک مقام ارشد کاخ سفید روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که این مسئله صحت ندارد و شان اسپایسر اواخر ماه اوت (ماه جاری میلادی) کاخ سفید را ترک می کند.

آنتونی اسکاراموچی حدود یک هفته پیش به عنوان مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید انتخاب شد. به دنبال آن، «شان اسپایسر»، سخنگوی پیشین کاخ سفید در اعتراض به انتصاب وی از سمت خود استعفا داد.پس از استعفای شان اسپایسر، آنتونی اسکاراموچی اعلام کرد که «سارا سندرز» را به عنوان جانشین وی انتخاب کرده است.

این در حالیست که 10 روز از انتصاب «آنتونی اسکاراموچی» نگذشته بود که دونالد ترامپ روز دوشنبه (دو روز پیش) وی را از سمت مدیر ارتباطات کاخ سفید برکنار کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که همسر آنتونی اسکاراموچی از مخالفان سرسخت دولت دونالد ترامپ است که بخاطر نزدیک شدن همسرش به رئیس جمهور آمریکا درخواست طلاق داده بود.

شان اسپایسر پس از استعفایش اعلام کرده بود: از اینکه دولت دونالد ترامپ را ترک می‌کنم، به هیچ وجه پشیمان نیستم. من تصمیمی گرفتم که هم به نفع خودم و هم به نفع رئیس جمهور آمریکا باشد.


انتهای پیام/

مقام آمریکایی شایعات درباره باقی ماندن سخنگوی مستعفی کاخ سفید در سمتش را رد کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار