یاسوج؛

حضور چهار نماینده داوری استان در لیگ یک کشور

استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ یک کشور چهار نماینده داوری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان با اشاره به موفقیت‌های بسیار استان در لیگ یک کشور در سال‌های گذشته گفت: تقریبا در همه دوره‌های لیگ برتر فوتبال نماینده‌ای از داوری استان در لیگ حضور داشته است.


اسماعیل افشون افزود: داوران بزرگی تاکنون از استان به فوتبال و فوتسال کشور معرفی شده‌اند و امیدواریم که این روند با همت خود داوران و با کمک هیأت فوتبال استان ادامه یابد.


رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین موفقیت داوران هم استانی اشاره کرد و گفت: امسال چهار داور ما در لیگ یک فوتبال کشور حضور خواهند داشت.


رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقایان داریوش احمدی، قادر زارع‌پور، سیاوش باقرنژاد و ابوالحسن دلباز نمایندگان هم استانی هستند که در تست کمیته داوران فدراسیون فوتبال شرکت خواهند کرد.

افشون در ادامه از حضور دیگر داوران استان در لیگ‌های مختلف خبر داد و افزود: به غیر از لیگ یک، در لیگ برتر فوتبال سه داور، لیگ برتر فوتسال و سایر لیگ‌های دوم و سوم همانند سال‌های گذشته داوران شایسته استان حضور دارند و امیدوارم امسال نیز شاهد قضاوت خوب داوران استان در لیگ‌های مختلف کشوری باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.