اصفهان؛

۵۷۵۰ زائر اصفهانی امسال راهی حج تمتع می شوند

امسال تعداد ۵۷۵۰ زائر و ۲۱۴ نفر از عوامل اجرایی در قالب ۴۱ کاروان از استان اصفهان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: از مجموع ۴۱ کاروان اعزامی، تعداد ۲۲ کاروان مدینه قبل و تعداد ۱۹ کاروان مدینه بعد خواهند بود.

غلامعلی زاهدی با اشاره به اینکه اعزام زائران از روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه سال جاری آغاز می شود، گفت: ساعت اولین پرواز ۵ و ۵۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه به مقصد مدینه منوره انجام می شود.

وی  تصریح کرد: تمهیدات ویژه برای اعزام زائران خانه خدا انجام و هماهنگی های لازم با فرودگاه شهید بهشتی اصفهان انجام شده است.

زاهدی با بیان اینکه بار زائران باید ۴۸ ساعت قبل از زمان پرواز تحویل فرودگاه شهید بهشتی شود، افزود: حضور نمایندگان حج و زیارت و بیمه در طول انجام پرواز ها جهت رفع مشکلات احتمالی در فرودگاه، از جمله تمهیدات ما خواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: در طول عملیات های پرواز در فرودگاه، استقرار تیم پزشکی و اورژانس و همچنین اجرای طرح تکریم زائر جهت کمک به زائران ناتوان را اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان همراه نداشتن مواد ممنوعه که از قبل به زائران اعلام شده، همراه نداشتن هر گونه داروها و مواد مخدر که منجر به اعزام نشدن زائران می شود را از دیگر نکاتی برشمرد که باید مورد توجه حجاج قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.