تبریز؛

ارسال 200اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از ارسال 200اثر به دبیرخانه یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  احمد رجب پور دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در مراسم رونمایی از پوستر یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر گفت: این آثار از استان های مختلف کشور به دبیرخانه یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر واصل شده است که این آثار در حال بازبینی است تا آثار برتر جهت ارایه در جشنواره یازدهم انتخاب شود.

وی افزود: یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر از 22 تا 26 مرداد با حضور هنرمندان آثار منتخب برگزار خواهد شد.
در این مراسم معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: تشکیل شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش در شهرستان ها از اولویت های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی است.

علی محرمی گفت: بعد از تبریز، شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش در شهرستان مراغه تشکیل شده است که امیدواریم دومین شهرستان در تشکیل این شورا شهرستان اهر باشد.

وی افزود: جشنواره های مختلف عکس، فیلم، شعر و تئاتر کوتاه در تمامی شهرستان های منطقه ارسباران برگزار شده و یا تا پایان سال برگزار خواهد شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران که یک جشنواره خلاقانه بود که امسال یازدهمین دوره آن نیز در اواخر مرداد ماه با حضور مسئولان کشوری، هنرمندان تئاتر از سراسر کشور و مسئولان استانی و منطقه در شهرستان اهر برگزار شد.

محرمی افزود: بخش های مختلف هنری در جای خود بهترین بستر برای حفظ و اانتقال فرهنگ، سنن، باورهای دینی و دفاع مقدس به مردم است و لازم است در برگزاری جشنوراه ها در کنار کمیت، به کیفیت نیز توجه شود.

گفتنی است :در پایان این مراسم با حضور مسئولان و هنرمندان از پوستر یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر رونمایی شد.

 

انتهای پیام/ش

رونمایی پوستر یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.