اردبیل؛

برگزاری یادواره ۳۷۰ شهدای شهرستان گرمی

یادواره ۳۷۰ شهید شهرستان گرمی مغان روز پنج‌شنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان گرمی اظهار داشت: یادواره 370 شهید شهرستان گرمی مغان روز پنج‌شنبه 12 مردادماه ساعت 18 در مسجد امام حسین(ع) با محوریت شهدای شاخص شهرستان شهید حسنقلی جعفرپور و اسحق عالشی در گرمی برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: این مراسم با حضور میهمان ویژه کشوری برگزار می‌شود و از مردم ولایتمدار شهرستان نیز برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور خود در این مراسم حال و هوای خاصی به مراسم ببخشند و ما را در تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه رهنمون شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی مغان گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان انجام داد که نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی و لازم مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم در این راستا به تمامی اهداف خود در ارتباط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

نوری بیان کرد: در این زمینه همکاری و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط امری لازم و ضروری است و نیاز است که از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌ها به نحو مطلوب استفاده شود تا بتوانیم با همکاری بین بنیاد شهید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرای یادواره‌ها را در سطح شهرستان تداوم بخشیم.

وی تصریح کرد: وظیفه و رسالت رسانه‌ها در پوشش و انعکاس یادواره‌ها بسیار خطیر و حساس است و نیاز است در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر در این راستا گام‌های اساسی برداریم و اطلاع‌رسانی‌های مناسبی را مبنای کار قرار دهیم.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری یادواره شهدای شهرستان گرمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.