همدان؛

کشف بیش از 2 هزار کیلو مواد مخدر در استان همدان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 هزارو 610 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

کشف بیش از 2 هزار کیلو مواد مخدر در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی قزوینه، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز همدان و در نشست صمیمانه با اعضای این مجموعه با اشاره به اینکه باید پيشگيري و صرف حداقل هزينه با همکاري دستگاه هاي متولي، سطح سن گرايش به مواد مخدر را کاهش دهيم افزود: يکي از ماموريت هاي اصلي در حوزه مبارزه با مواد مخدر شناسايي شبکه هاي استاني و فرا استاني است که در اين زمينه با انجام 28 عمليات فرا استاني در سطح کشور توانسته 38  باند قاچاق و توزيع مواد مخدر را منهدم کند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون سه هزار و 472 خرده فروش در سطح استان همدان شناسايي و دستگير، همچنین 82 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

قزوينه با اشاره به اینکه بيشترين کشفيات مربوط به ترياک بوده است افزود: در آينده اي نزديک با اقدامات صحيح و بموقع پليس و همکاري دستگاه هاي متولي شاهد مدیریت و ريشه کن شدن اين بلاي خانمان سوز در سطح کشور خواهيم بود.

وی ادامه داد : مبارزه با مواد مخدر نياز به عزم ملي دارد، بايد تمام نهاد ها، سمن ها، مدارس و ارگان هاي دولتي و غير دولتي براي پيشگيري از شيوع مواد مخدر نقش آفريني کنند.

 رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از شناسایی باند بزرگ توضیع مواد مخدر در همدان خبر داد و تصریح کرد: پس از دریافت اطلاعاتی در خصوص فعالیت باندی در زمینه مواد مخدر همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

قزوینه اضافه کرد: اعضای این شبکه در 11 استان از جمله همدان فعال بودند که در نهایت در این استان به دام افتادند که از عوامل این نیرو یک تن و 870 کیلوگرم انواع مواد مخدر از این شبکه بین المللی کشف و ضبط کردند.

این مسئول انتظامی گفت: عزمی جدی در استان برای مقابله با معضل اعتیاد ایجاد شده و هیچ مانعی در این باره وجود ندارد.

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ابراز داشت: پارسال موفق به کشف 6 تن و 235 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان شده است که میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته نسبت به سال 94 بیش از 46 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ا.ص

کشف مواد مخدر در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.