قم؛

حمایت از قهرمانان برای حضور در رقابت های المپیک آسیایی

عابدی:ازقهرمانان و مستعدین ورزشی بایدحمایت شود تا در رقابت هاي المپيک و المپيک آسيايي مهيا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ؛ روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان استان قم عابدي در سخنان خود در جلسه ستاد بازي هاي آسيايي و المپيک گفت:‌ تمام زحمات هيئت هاي ورزشي خروجيش بازي هاي آسيايي و المپيک است و مجموعه ورزش استان و اهالي ورزش به اين اميد هستند که در اين بازي ها داراي نماينده و موفق به کسب مدال باشيم.

وي افزود: طرح اين مطلب که مسابقات جهاني و آسيايي براي ما داراي اهميت ويژه اي است و بايستي بدنبال ظرفيت هاي موجود در ستاد بازي هاي آسيايي و المپيک بود تا مستعدين و قهرماناناني که شانس حضور در اين مسابقات را دارند به طور ويژه مورد حمايت قرار بگيرند.

مدير کل ورزش و جوانان استان قم گفت: کادر اجرايي هيئت هاي ورزشي مي بايستي به دنبال ظرفيت هاي موجود در ستاد بازي هاي آسيايي باشند تا زمينه براي رشد مستعدين و قهرمانان براي حضور در رقابت هاي المپيک و المپيک آسيايي مهيا شود.

 مدير کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: در اين ستاد مشکلات ورزشکاران داراي شانس حضور در رقابت هاي آسيايي و المپيک مورد بررسي قرار مي گيرد تا با توجه به توان اداره کل برطرف شود يا به حداقل برساند.

عابدي دامه داد:‌ اگر ورزشکاري از حضور در رقابت ها هدفي را پيش بيني نکند تلاش بي بهره اي را به انجام رسانده و ما بايستي در ايجاد و خلق اين هدف قدم برداريم.

وي خاطرنشان کرد:‌ از حمايت هاي موجود در ستاد بازي هاي آسيايي مي توانيم هم شاهد حضور مداوم قهرمانان در عرصه هاي مختلف برون مرزي باشيم و همه شاهد تشويق ساير ورزشکاران براي پيگيري و مداومت انجام تمرينات تا رسيدن به موفقيت هاي مورد نظر خواهيم بود .

انتهای پیام/ح

 استفاده از ظرفيت هاي ستاد بازي هاي آسيايي براي رشد قهرمانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار