معاون تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش لرستان:

شرکت ۲ تیم لرستانی در مسابقات کشوری کشتی دانش‌آموزی

معاون تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: ۲ تیم از لرستان در مسابقات کشوری کشتی دانش‌آموزی که به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود؛ شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرید بهرامی، معاون تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی همزمان در شهرهای شیراز، مشهد، خرم آباد، ایلام و شهرکرد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات کشتی دانش آموزی ۷ سال است که در وزارت آموزش و پرورش برگزار نمی شود و آخرین دوره آن در همدان بوده است، گفت: با مساعدت معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، رشته کشتی به جمع ورزش های آموزشگاهی اضافه شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه این افتخار را داریم بعد از ۷ سال تعطیلی، امروز با تعامل فدراسیون کشتی این مسابقات در شهر خرم آباد از سر گرفته شده است، افزود: این موضوع مطرح است که مسابقات نونهالان و نوجوانان رشته کشتی در کشور به آموزش و پرورش واگذار شود که البته هنوز قطعی نشده است.

بهرامی به شرکت دو تیم از لرستان در مسابقات کشوری کشتی دانش آموزی اشاره کرد و گفت: ۸ نفر در تیم کشتی آزاد و ۸ نفر در تیم کشتی فرنگی لرستان حضور دارند.

وی در ادامه گفت: دانش آموزان دوره های متوسطه اول و دوم در این مسابقات شرکت می کنند.

انتهای پیام/ د

۲ تیم لرستانی در مسابقات کشوری کشتی دانش‌آموزی شرکت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.