رئیس دانشگاه لرستان:

راز بالندگی جهاد دانشگاهی، گام برداشتن در مسیر علم و دانش

رئیس دانشگاه لرستان گفت: راز بالندگی جهاد دانشگاهی، همواره گام برداشتن در مسیر تقویت علم و دانش است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان با بیان این مطلب گفت: اقدامات جهاد دانشگاهی واحد لرستان در راه تحقق اقتصاد دانش بنیان و اجرای نقشه جامع علمی کشور خوب و مثبت بوده است.

وی افزود: وقتی صبحت از نهضت علمی می‎شود منظور ضرورت تقویت علم و اقتصاد دانش بنیان در کشور است.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: این مهم است که برنامه‎ها دقیقاً مطابق با نقشه جامع علمی کشور باشند تا بتوانیم در منطقه خاورمیانه و جهان از کشورهای سرآمد باشیم.

عزیزی اضافه کرد: راز بالندگی جهاد دانشگاهی این بوده است که همواره در مسیر تقویت علم و دانش در کشور گام برداشته و البته رویکردی کاملاً اعتدالی داشته است.

وی بیان کرد: می‎توان از پتانسیل‎های علمی جهاد دانشگاهی برای تقویت پژوهش‎های کاربردی در کشور به ویژه استان‎های محروم استفاده کرد خصوصاً اینکه لرستان از جمله استان‎های اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه باید بر معیار ظرفیت‎های لرستان از جهاددانشگاهی استان استفاده کرد و این نهاد می‎تواند در این زمینه کارگشا باشد.

عزیزی بیان کرد: بی‎تردید مدیریت جزیره‎ای نمی‎تواند راهگشا باشد بلکه مدیریت سیستماتیک است که می‎تواند توسعه یافتگی را به دنبال داشته باشد و در این راستا مدیران باید برای توسعه استان لرستان، با نهادی تحقیقاتی و علمی همچون جهاد دانشگاهی تعامل مستمر داشته باشند تا از ظرفیت‎های علمی جهاد دانشگاهی برای تقویت اقتصاد دانش بنیان و توسعه لرستان استفاده شود.

انتهای پیام/ د

اقدامات جهاد دانشگاهی واحد لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.